- mån feb 04, 2008 00:53
Hahaha tidernas osnyggaste meeen den funkar, passar och är alldeles MIN!!! Fodrad till och med...det är ju så man blir mörkrädd vad man kan chocka sig själv. Jag kan ju inte ens sy 
Lite trist tyg...gråblått...påminner lite om jeans och ja...just det fick mig sugen...vill ha ngt som passar till Jeans.
Bilder? jodå...nytagna bilder finns (passade på när Alvin vaknade nu hehehe) men måste till andra datorn först och lägga in och bla bla...
Uppdaterar sedan
eller imorgon. Är väl ingen vaken nu å läser ändå 
**
Här kommer bilder

Ja...midjedelen är rätt kort, men inte FÖR kort
Går utmärkt att knyta.

Den ser gråare ut på bild...i verkligheten är den aningens mer åt blått

Här vaknar man mitt i natten och vill ha mammas tutte...vad får man? Jooo vara modell i någon konstig sjalliknande pryl jag aldrig sett förr....*suck* tänk vad man får stå ut med...

Lite trist tyg...gråblått...påminner lite om jeans och ja...just det fick mig sugen...vill ha ngt som passar till Jeans.
Bilder? jodå...nytagna bilder finns (passade på när Alvin vaknade nu hehehe) men måste till andra datorn först och lägga in och bla bla...
Uppdaterar sedan

**
Här kommer bilder

Ja...midjedelen är rätt kort, men inte FÖR kort

Den ser gråare ut på bild...i verkligheten är den aningens mer åt blått

Här vaknar man mitt i natten och vill ha mammas tutte...vad får man? Jooo vara modell i någon konstig sjalliknande pryl jag aldrig sett förr....*suck* tänk vad man får stå ut med...
Senast redigerad av Beckah82 den mån feb 04, 2008 01:42, redigerad totalt 1 gånger.