Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av He.ma
Jag och äldsta dottern var på skidresa igår till Säfsen (underbart :D )
I bussen på väg upp passade jag på att virka en mössa till henne (min allra första virkade mössa :wink: )

Bild

Hon var nöjd hade den hela dan...
Användarens profilbild
Av Humle
Klart att hon lev nöjd.:D Bra virkat!

Bra idé att virka på bussen det skulle ju kunna fördriva tiden när vi ska på långtur om ett par månader.
Användarens profilbild
Av Bina
Kul! :vågen:
Av eamane
Vad fin!
Användarens profilbild
Av Fryle
Jättefin mössa och roligt att dottern blev nöjd med den, det är alltid bästa betyget.

Jag tycker virkning är ett utmärkt ta-med-handarbete. Det tar inte mycket plats jämfört med stickor, det är bara en enda maska i taget att hålla reda på och det låter inget, som när stickor slår mot varandra (även bambu- eller plaststickor hörs på föreläsningar till exempel).
Användarens profilbild
Av He.ma
Tack så mkt :oops: Jag jobbar ju som busschaufför så jag har haft virkning med mig hela december (virkade en filt av mormorsrutor åt svärmor) på jobbet, man hinner en bit på ändhållplatserna och som sagts tidigare det är smidigare än stickning
Av tumbler
:D Fin
Användarens profilbild
Av Hello
Humle skrev:Klart att hon lev nöjd.:D Bra virkat!

Bra idé att virka på bussen det skulle ju kunna fördriva tiden när vi ska på långtur om ett par månader.
Jag stickade en superhärlig trekanstsjal på en 60 timmars bussresa för några somrar sedan. Största rundstickan som fanns, tror det var 8, Drops Alpacka, sen började jag med 6 maskor, ökade en innanför första på alla varv och stickade på. När jag kom hem virkade jag på en kant också.

He.ma - vilken fin mössa!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?