Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sisu
Jag ska sy en ringsjal till en kompis och funderar lite på vilken vikning jag ska ha...
Jag gillar starkt den jag har gjort redan på en annan sjal men av nån anledning skär tyget in i halsen.... Vet nån varför...?
Är det vikningen det är fel på eller är det nåt annat? http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... highlight=

Vill botanisera lite bland alla vikningar som finns... Har en MayaWrap, men den känns bökig att fixa liknande vikning...

Bilder vill jag ha!
Har sett närbilden på Ringon, men .... är det svårt att vika som den...? (Får man GE bort en sjal med Ringovikning...??)
Användarens profilbild
Av tinaw
Ge bort är inga problem. Det är när man börjar sälja (kanske inte sin begagnade, utan göra flera nya o sälja...) som det blir kinkigt.
Användarens profilbild
Av tinaw
Tittade på bilden, ja jag skulle kunna tro att det är vikningen, den ser lite bred ut över din axel. Om du kikar in på min inte färdiga hemsida baranara.tk , under ringsjalar, finns ett gäng länkar med olika vikningar. Det kommer bilder på olika varianter oxå, inte klart bara.
Av Sisu
tinaw: WOW vilken sida!! MASSA matnyttigt ju!! Tack! :D
Användarens profilbild
Av tinaw
Tack! Va glad jag blir. Just nu ser jag bara allt som fattas... :roll: inte allt som är klart.
Användarens profilbild
Av April
Jättefin sida!

Kram
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har också sytt en ringsjal med solfjädersvikning och den funkar inte alls på mig. Känns inte ett dugg skön och precis som du skriver hamnar tyget mot halsen. nu har jag sprättat och ska vid tillfälle testa någon annan variant :-)
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag testade på flera olika sätt till slut ledsnade jag och sydde bara rakt över och först DÅ blev jag o ringsjalen kompisar =) Nu skulle jag bara haft en i ett tjockare tyg...
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag har fastnat för att vika vänster kant till mitten och höger kant till mtten och sy rakt över.....jättebra!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?