Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Sitter med den ganska tråkiga uppgiften att sy tygpåsar att ha istället för pappkassarna vars handtag eller botten går söder efter tre användningar... De två första har jag gjort i ett tyg jag hade liggande. De har fiskbensmönster i svart/vitt och dessutom vita ränder och ser förfärligt gubbiga ut. Har någon några förslag på hur jag kan hotta upp dem lite? Inte för mycket, jag vill ha dem enkla. Min man tycker just nu att det enda som kan få dem att se mindre gubbiga ut är hello kitty-applikationer, om det ger en hint om hur gubbiga de ser ut. ;)
Användarens profilbild
Av sirisirius
nån applikation på i färgglatt, mönstrat tyg? klippa ut bokstäver och sy på tex M A T eller R E T U R
Användarens profilbild
Av Kusmi
Aplikation typ hjärtan eller färga i cool färg.
Av surftrollet
Applikationer... hm, ska se vad jag kan göra av det jag har hemma. :)

Nu har jag köpt mer tyg, mannen är måttligt förtjust: rosarandiga blir nästa två påsar. 8)
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Tycker att du ska ta en tur till närmaste loppis/seconhand och botaisera bland alla små fina dukar och grytlappar som finns där - de blir jättefina som applikationer! :D

(håller själv som bäst på att klösa bort en trist döskalle i strassstenar från en väska för att ersätta med en tjusig liten duk med tulpaner på... 8) )
Användarens profilbild
Av aspen
AnKa skrev:Det här tyger måsta du bara köpa :wink: Vilken snygg shoppingkasse det skulle bli.
Bild

Länk till auktionen:
http://www.tradera.com/Kitsch_tyg_med_s ... n-56622127
fast bjud på den som jag inte har bjudit på...ok? (det finns 2 lika auktioner) hihi
Bjöd faktiskt på den i inspiration från denna tråden :-)
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag är nästan 100% att det är ett quilttyg. Då är det ett tunnt, tättvävt bomullstyg som inte funkar som shopping-påse i sig. Det måste till ett foder också för att det ska orka.

Gjorde en snabbkoll, men jag hittade inget identiskt, flera snygga med handväskor dock...

//Kaja
Användarens profilbild
Av melon
JO, ge mig lite inspiration! Jag är inte alls sugen på att sy påsar men vi måste ha några och jag har massor med tyg.. :roll: :oops: 8) :lol:
Av surftrollet
Jaja, eftersom du insisterar. :roll:

*tar bort igen för att undvika att bli googlad på*

Roligare än så blir det inte. ;)
Senast redigerad av surftrollet den ons feb 06, 2008 11:02, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Nira
Jag tycker att dom var fiiina :heart: och skulle gärna gå och handla med dom! Så det så! :D
Användarens profilbild
Av melon
Nira skrev:Jag tycker att dom var fiiina :heart: och skulle gärna gå och handla med dom! Så det så! :D
Det tycker jag med! Mycket mycket finare än Icas i plast! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?