Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Nyfiken fråga (eftersom jag inte orkar googla just nu...): Vad är det? :roll:

Edit: Nu har jag orkat googla iallafall =) Vad häftigt det var! Har du några bilder på det du gjort?
Användarens profilbild
Av He.ma
men ooo är det roligt??? Jag har bara tittat och varit JÄTTE sugen på att testa har du nån bild på nåt du gjort? :D
Användarens profilbild
Av tweed
Åh, jag vill testa men har inte hittat någonstans där man kan köpa dem. Det stod på clas ohlssons sida att de skulle ha det, men när jag var där kunde de inte ens hitta att de skulle ha det i sortimentet.

Jag fotar ganska mycket och det skulle vara kul att göra något annat av en del bilder.
Användarens profilbild
Av Hello
kvarnvik skrev:Åh, jag vill testa men har inte hittat någonstans där man kan köpa dem. Det stod på clas ohlssons sida att de skulle ha det, men när jag var där kunde de inte ens hitta att de skulle ha det i sortimentet.

Jag fotar ganska mycket och det skulle vara kul att göra något annat av en del bilder.
Jag såg att de hade på Expert här i köpcentrat. Fast det heter väl inte Expert längre, men jag kommer inte på vad det heter nu :duh: Den elektronik-/vitvarustormarknad som är med på Medmera-kortet.
Användarens profilbild
Av sanna73
Har aldrig hört talas om det, men det ser ju verkligen superkul ut :D
Användarens profilbild
Av tweed
Nu hittade jag på slöjddetaljer hemsida, startkit för 359:-. Det kanske får bli ett sånt snart. Har du någon uppfattning om vilka färger som går åt fortare än andra, om man tänker sig att man gör porträtt mest? Det är ju lika bra att beställa hem refill på sånt som går åt fort.
Av MammaTess
Jag håller just nu på att göra mitt första porträtt, så bild kommer snart!

Det är hur kul som helst, man använder sig av 30 olika färgnyanser och får mönster via ett dataprogram som följer med i startkitet.

ni kan läsa mer på http://photopearls.jetshop.se/
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?