Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Knåpade ihop mitt livs första omlottbody, det var faktiskt himla kul om än lite pyssligt när det är så smått. (strl 56) Den är dock inte komplett med tryckknappar på bilden, väntar på nya bättre i metall från Bibbi innan jag vågar ge bort den. Plastknapparna på bilden lossnar extremt lätt, och det ska de INTE på bebisplagg. Inte på övriga plagg heller för den delen. :roll: Nåja, visst vart den rätt rar iaf?

Bild
Senast redigerad av marcy den ons jan 16, 2008 18:12, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Toppensöt :loving:
Av Britt
Maddemoa skrev::shock: :heart: :heart: :heart:
Helt underbar.
:iagree:
Ett litet mästerverk är det allt.
Användarens profilbild
Av Bina
:whut: ååååååååååååh :love:
Användarens profilbild
Av Helene
Men hallå!!!

Nåt sånt fint lär det ju inte bli av en endaste liten bit av mina tre meter!!! (om.... jag inte lejer bort arbetet förståss!)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Men hjälp vad snygg! :shock:
Användarens profilbild
Av äpplebus
Ursnygg!! :D

Men var hittar man mönster till body???
Användarens profilbild
Av amöba
Verkligen fin!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:whut: :love:
Användarens profilbild
Av florin
Oj, så fin!!! Jag har oxå tänkt sy omlottbodysar, finns ju snart några riktigt pyttiga bebisar i bekantskapskretsen :wink: :D Är ditt mönster från Ottobre?? Har för mig att jag sett ett bra mönster där men jag är inte säker...
Användarens profilbild
Av marcy
florin skrev:Oj, så fin!!! Jag har oxå tänkt sy omlottbodysar, finns ju snart några riktigt pyttiga bebisar i bekantskapskretsen :wink: :D Är ditt mönster från Ottobre?? Har för mig att jag sett ett bra mönster där men jag är inte säker...
Jepp mönstret är från ottobre nr 6/2007. Dock något modifierat.
På tal om ingentung är bodyn på bilden i tidningen (dock inte på beskrivningen) felsydd. :shock: Så kan det gå.
Användarens profilbild
Av Fina
Den du!! :heart: Är lite avis på alla som syr bodys, tycker att det verkar svårt och pilligt och den här var alldeles underbar!!! :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?