Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
Tyget har legat i flera månader och väntat på att bli något och nu i em fick jag ett ryck och gjorde en bärmojäng :D
Bild
Har inte riktigt kommit överens med de MT jag sytt så nu skippade jag midjebandet och det passar mig mycket bättre.

Förhoppningen är att maken ska kunna få för sig att bära också . Sjalarna är för färgglada tycker han :roll:
Senast redigerad av zero.sara den lör jan 12, 2008 17:45, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av melon
Fiiin! Är det jeans? (me löööve jeans)

Men, har du skippat midjebandet? Förstår inte riktigt hur du får till det då... Och hälsa maken att det finns fina enfärgade sjalar också :wink:
Användarens profilbild
Av zingo
När kan man se den lajv då! 8) Superfint! :)
Användarens profilbild
Av Ester
fin!! och proffsigt att fixa det utan midjeband.

visst är det sånna som är vanliga i Asien - som Kina/korea/vietnam?
Användarens profilbild
Av Hello
Otroligt snitsigt! Snyggt!
Användarens profilbild
Av mammahappy
wow snygg!
Användarens profilbild
Av zero.sara
*rodnar lite * Rätt så nöjd blev jag faktiskt :D (och har tyg kvar att sy en till :D )
melon skrev:Fiiin! Är det jeans? (me löööve jeans)

Men, har du skippat midjebandet? Förstår inte riktigt hur du får till det då... Och hälsa maken att det finns fina enfärgade sjalar också :wink:
Japp det är denimtyg. Knyter ungefär som när jag knyter sjalen, korsar banden bak och så fram (kolla på bilden) , knyter bakom ryggen( :roll: jag och förklaringar :roll: ) Provade MTn jag sydde sist innan jag sytt dit midjebandet och fick den perfekt, tyvärr funkade det inte lika bra med midjebandet på så den fick vandra vidare. :)
Maken tycker det ser bökigt ut att knyta så jag jobbar på att få köpa en ergo el liknande :floet2: om han inte gillar den här men det är ju också knytande :mrgreen:
zingo skrev: När kan man se den lajv då! 8) Superfint! :)
Ja, nu har du ju både sett och testat så det var väl idag då :wink:

Elin Tack. Jag tror att typen kommer från Asien men kommer inte ihåg vad den kallas nånting med podegi eller nåt sånt :mitvit:

Hello och mammahappy Tack :)
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Tjusigt! Men hur och när sätter du i barnet :hmm: Innan du korsar banden på magen så kan ju barnet ramla ner (eftersom det inte finns något midjeband som håller fast).
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag håller en hand under rumpan på henne och har akrobatiska övningar med att få tag i banden på ryggen. Ser rätt kul ut skulle jag tro :D Men det som gör den lite svårare att sätta på gör stor skillnad för mig i bärkomfort i slutändan. Så jag tar lite pyssel och knöl och hoppas att det blir som med sjalen. Det går lättare med övning :lol:
Användarens profilbild
Av lillstrumpa
:vågen: jättefin och himla smart att bara skippa midjebandet om det nu inte fungerade för dig :D
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Aha!

Jag funderar om man inte skulle kunna hänga selen över axlarna först och korsa banden på ryggen, sedan böja sig ner och lyfta upp barnet innanför selen? Man får fortfarande hålla en hand under rumpan, men behöver bara sträcka den andra handen bakom ryggen och fiska fram axelbandet :lol: kanske :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
EmilsMamma skrev:Aha!

Jag funderar om man inte skulle kunna hänga selen över axlarna först och korsa banden på ryggen, sedan böja sig ner och lyfta upp barnet innanför selen? Man får fortfarande hålla en hand under rumpan, men behöver bara sträcka den andra handen bakom ryggen och fiska fram axelbandet :lol: kanske :wink:
Tur att sjalbarn finns :D Låter ju onekligen lättare än det jag hållit på med :lol: Ska testa imorgon, förhoppningsvis sover hon för natten nu :D
Användarens profilbild
Av zingo
Jag måste bara säga
DEN SITTER HUR BRA SOM HELST
8) :vågen: :tumup:
å NU HAR HON SYTT EN TILL! :shock: Å jag som inte fått
tummen ur ......... inte ens gjort 1 :!:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Ska bara lyckas ta kort på den också och lägga in det i datorn så ska nog onsdagens pyssel också kunna visas upp :P

När ska jag ta tag i den nästan färdiga stickningen? :roll: det är ju nästan bara att sätta ihop och göra muddar kvar...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?