Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kattta
Eller finns det verktyg och knappar för vanliga meallknappar åxå?

Funderar på att så småningom skaffa kampress, men vill kunna sätta metallknappar åxå. Tex i väskor och vuxenkläder där det kanske inte är så kul med färgglada plastknappar.
Användarens profilbild
Av kattta
Så det är kam-press som kam-press...?

Jag hade Den som Babyheaven säljer i åtanke (vill göra blöjor m knappar) men om pressen i sig heter KAM så är det alltså same same?
Vill ju att tryckverktygen ska passa :roll:
Hmm, ska genast kolla på slöjddetaljer....
Användarens profilbild
Av kattta
Den heter ju spindelpress...men kanske verktygen passar?

Å suck....

Tror jag testar den däringa varianten "borrmaskinsställ/träkloss" först
för plastknappar...ändå....eller....

Så här har jag hållt på och velat: kampress vs borrmaskinsställ
i evigheter. Fel att skaffa pressverktygen först, testa och om det inte funkar skaffa kampressen...eller kanske inte ..eller...joooo..?
Av Enid
Detta har jag också funderat över. Det finns något amerikanskt företag som säljer (relativt) billiga knappressar som har verktyg till både plast och metalltryckknappar samt öljetter i alla möjliga storlekar.
Jag mins tyvärr inte vad de hade för url men de pratar om det företaget bla i "Kan den här vara bra"-tråden.

Hinner tyvärr inte skriva mer just nu men ska försöka leta upp både tråden och länk till företaget så snart jag kan (om du eller någon annan inte hinner före ;)).
Användarens profilbild
Av Elinea
Liten vus skrev:Detta har jag också funderat över. Det finns något amerikanskt företag som säljer (relativt) billiga knappressar som har verktyg till både plast och metalltryckknappar samt öljetter i alla möjliga storlekar.
Jag mins tyvärr inte vad de hade för url men de pratar om det företaget bla i "Kan den här vara bra"-tråden.

Hinner tyvärr inte skriva mer just nu men ska försöka leta upp både tråden och länk till företaget så snart jag kan (om du eller någon annan inte hinner före ;)).
www.thesnapstore.com kanske? Där köpte jag min KAM-press
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Hur mycket gick den på Elin? Och hur gick det med tull? Gissar att du fick betala det.

KAM är väl för övrigt ett varumärke. Vet att jag stötte på firman när jag letade knappar men kan inte minnas vad det stod för.....
Användarens profilbild
Av Lydia
Sockertopp skrev:Hur mycket gick den på Elin? Och hur gick det med tull? Gissar att du fick betala det.

KAM är väl för övrigt ett varumärke. Vet att jag stötte på firman när jag letade knappar men kan inte minnas vad det stod för.....
säg till om du ska beställa kam-press.. kan hända att jag också vill beställa. (hmm, finns det i usa kunde jag ju fixa till det så mamma får med sig hem i mars)
Användarens profilbild
Av Anso
Elin J skrev:
Liten vus skrev:Detta har jag också funderat över. Det finns något amerikanskt företag som säljer (relativt) billiga knappressar som har verktyg till både plast och metalltryckknappar samt öljetter i alla möjliga storlekar.

www.thesnapstore.com kanske? Där köpte jag min KAM-press
Är den bra? Fungerar både till plastknappar och metall? Måste man köpa något särskilt märke på knapparna då?
Av Emmiez
Lydia skrev:
Sockertopp skrev:Hur mycket gick den på Elin? Och hur gick det med tull? Gissar att du fick betala det.

säg till om du ska beställa kam-press.. kan hända att jag också vill beställa. (hmm, finns det i usa kunde jag ju fixa till det så mamma får med sig hem i mars)
jag kanske också är intresserad av den :)
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Vad hände med detta? Jag sitter nu och kikar på plastknappspressar av olika slag. KAM hittar jag inte i USA. Jag är på väg till USA och vill ha en knappress med mig hem :-)

På very baby finns en: Bild

Och the snap store en annan: Bild

Det skiljer 11 dollar i pris mellan de två. Den nedre är billigare och lite tyngre. Vilken är bäst? :wink:

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?