Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mimpen
Förr har jag ju bara gjort kort, men nu vill jag bjussa på några layouter till ett album på "de tre kusinerna" som mina föräldrar ska få i julklapp!

Bild

Bild

Bild

Bild

Jag vill sända några särskilda tack till de som tipsade mig om att börja scrappa, och mest till Ami som introducerade mig i scrapvärlden!
Av dora
å! :app: kul att få se!! visst är det underbart roligt!! :vågen:
Användarens profilbild
Av cocine
Vad fint :D Jag vill också kunna...
Användarens profilbild
Av Jason
Jättefina LO´s! :tumsup:
Användarens profilbild
Av mimpen
florin skrev:Superfina Maria!!!!!

Är du intresserad av mönstarde scrap-papper förresten? Har ju en del och känner att jag inte har varken lust eller tid till att ta upp scrapandet igen....
Är fiskar vattentäta? Eller, jag menar, JA, jag är intresserad av mönstrat papper! Fast jag är rätt kräsen på mönster, så jag måste nog se vad det är först :) Men du brukar ju ha bra smak, så det kan inte vara helt tokigt... :wink:

Har det lite körigt nu fram till jul (först är maken borta, sen är jag helt bissi själv), men efter jul kanske vi kan ses så får jag glutta vad du har!
Användarens profilbild
Av sacha42
superfint :D
Av Tyche
Åh så fint :love: :app: Jag skulle så gärna vilja göra det där själv!

Keep up the good work :D
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
toppenfint :vågen:
Användarens profilbild
Av florin
mimpen skrev:
florin skrev:Superfina Maria!!!!!

Är du intresserad av mönstarde scrap-papper förresten? Har ju en del och känner att jag inte har varken lust eller tid till att ta upp scrapandet igen....
Är fiskar vattentäta? Eller, jag menar, JA, jag är intresserad av mönstrat papper! Fast jag är rätt kräsen på mönster, så jag måste nog se vad det är först :) Men du brukar ju ha bra smak, så det kan inte vara helt tokigt... :wink:

Har det lite körigt nu fram till jul (först är maken borta, sen är jag helt bissi själv), men efter jul kanske vi kan ses så får jag glutta vad du har!
Såklart att du får kika på dem först :D Vi har oxå massor att göra nu innan jul men när allt lugnat sig igen kan jag ju dra ihop en träff hos mig :lol:
Användarens profilbild
Av Totte
Jag är jätteimponerad!! Så fina färger och fonter och avvägningar i skala och placering :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?