Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Tack! Äntligen rundstickor i bambu i 40 cm (till min mor som vill sticka på flyget).
Användarens profilbild
Av Anso
*tass*
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Fryle skrev:Tack! Äntligen rundstickor i bambu i 40 cm (till min mor som vill sticka på flyget).
Jag har insett att man bara behöver långa rundstickor.... En googling på "magic loop" gjorde att jag nästan skänkte bort mina kortare rundstickor......
Användarens profilbild
Av Fryle
Kaffemoster skrev:
Fryle skrev:Tack! Äntligen rundstickor i bambu i 40 cm (till min mor som vill sticka på flyget).
Jag har insett att man bara behöver långa rundstickor.... En googling på "magic loop" gjorde att jag nästan skänkte bort mina kortare rundstickor......
Jag har googlat lite, men begriper inget, kan du ge en kort sammanfattning?
Användarens profilbild
Av Kusmi
Kaffemoster skrev:
Hur menar du nu? Jag vill ha korta rundstickor...
Användarens profilbild
Av Amaltea
Åh, tack för tipset - alltid kul med nya garner :-)

Även om jag har lovat mig själv att sticka upp det jag redan har innan jag köper något nytt.....

Kan nog ta en stund :lol:
Användarens profilbild
Av marcy
Jag stickade ett par lovikavantar för typ hundra år sen, vad behöver jag för stickor om vi ponerar att jag vill sticka ett par nu i barnstorlek?
Användarens profilbild
Av Asereht
Hugos mamma skrev:Åh, tack för tipset - alltid kul med nya garner :-)

Även om jag har lovat mig själv att sticka upp det jag redan har innan jag köper något nytt.....

Kan nog ta en stund :lol:
:oops: Jag borde heller inte handla garn eg men det är så svårt att stå emot och här var det ju ett paket med mönster och garn... annars har jag hur mkt garn som helst så...nej jag behöver inget. ;)
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
marcy skrev:Jag stickade ett par lovikavantar för typ hundra år sen, vad behöver jag för stickor om vi ponerar att jag vill sticka ett par nu i barnstorlek?
Samma stickor, ifall du tänker använda samma garn. Du ändrar storlek genom att ändra antalet maskor.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?