[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 975939
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Vilken OTROLIG uppsugningsförmåga!!! - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
OJ... vi har ju bekymmer nattetid... :vågen:

tar du med så vi får se på träffen?
Användarens profilbild
Av teres
Visst är den suverän, jag köpte 4 små och två stora, för att ha som inlägg etc. Hann bara klippa i en liten innan det blev förbud på det hemma, resten av familjemedlemmarna tyckte de var för mysiga som handdukar.

Jag klippte en mindre handduk i fyra remsor som kan vikas antingen dubbelt eller på tre för att stoppas i en pocket, funkar hur bra som helst.
Det enda trista är att de inte längre säljer på jysk, de kommer eventuellt tillbaka fast till ett högre pris....
Användarens profilbild
Av Kusmi
Låter ju toppen. Har jag missat någon tråd om detta på den gamla goda tiden då de fanns? Alla verkar ju ha uppmärksammat detta.
Av avon
Jag har gjort likadana inlägg som du av de handdukarna, alltså en fyrkant som viks på tre. Det har funkat bra hittills, men på senare tiden har jag börjat lägga i en microfibertrasa också om jag vill vara säker på att blöjan ska hålla några timmar, t ex om vi ska ner på stan eller på dagis.
Av avon
Jag har sytt tygbindor av dem också och då räcker ett lager gott och väl.
Användarens profilbild
Av teres
Tja, du kan ju alltid kolla på ditt jysk. Har du tur så har de kvar. Hos oss säger de iallafall att de utgått.
Användarens profilbild
Av Bina
Mamasamueli skrev:
teres skrev:Det enda trista är att de inte längre säljer på jysk, de kommer eventuellt tillbaka fast till ett högre pris....
NÄÄÄÄ! :angry: Vad trist! Jag köpte bara två för jag tänkte prova hur de blev och så skulle jag köpa fler sen... :roll: :(
:hopmad:
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Vi får ta och skriva arga brev till Jysk! Jag missade också bambuhandukarna. Lätt hänt när man bort långt bort från affären...
Användarens profilbild
Av Kusmi
Cinnamon skrev:Vi får ta och skriva arga brev till Jysk! Jag missade också bambuhandukarna. Lätt hänt när man bort långt bort från affären...
ja skriv ett argmail...
Användarens profilbild
Av acand
teres skrev:Tja, du kan ju alltid kolla på ditt jysk. Har du tur så har de kvar. Hos oss säger de iallafall att de utgått.
Jag ska kolla hos mig!
Användarens profilbild
Av Asereht
Men åh! Såna vill jag ju ha. Måste svänga förbi Jysk och kolla utbudet här mao. :)
Användarens profilbild
Av acand
acand skrev:
teres skrev:Tja, du kan ju alltid kolla på ditt jysk. Har du tur så har de kvar. Hos oss säger de iallafall att de utgått.
Jag ska kolla hos mig!
Finns inga i Katrineholm, utgått här med!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?