- tor nov 29, 2007 13:40
storebror 06 lillasyster 09
jag har äntligen fått min syhörna i hemmet och har satt igång med allehanda syprojekt, det är så himla kul när man äntligen har en bra plats! började med en adventskalender med inspiration från en bild jag hittat härinne
och har nu börjat med en stjärngosse-outfit. det enda som är klart av den hittills är byxorna och det blir nog ingen mössa för junior blev helt kär i en luciakrona av tyg i affären, så han får nog en sån istället. men för att vara en som syr hellre än bra blev jag riktigt nöjd!
det enda som är lite trist är att tyget till byxorna är lite genomskinligt så de skulle kanske haft foder, men nu får det bli strumpbyxor under istället.

nu är hela lussedräkten klar. tyvärr ingen livebild, ska försöka få till det imorn när junior är vaken. annars kommer det garanterat en efter fredag då det är skarpt läge
blidde ingen krona ändå men jag knåpar nog ihop ett ljus till honom 

här kommer livebilden!

nu är hela lussedräkten klar. tyvärr ingen livebild, ska försöka få till det imorn när junior är vaken. annars kommer det garanterat en efter fredag då det är skarpt läge

här kommer livebilden!

Senast redigerad av milimina den tor dec 06, 2007 13:44, redigerad totalt 2 gång.