Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har hittat en form av mini-knapp-press. (ingen aning om hur jag ska stava det där ordet)
Kan den vara bra? Ni som gjort tygblöjor och tygbindor och satt i knappar vad använder ni? Har ni någon åsikt om den här?
Jag har iaf nyss köpt en så jag lär ju få prova den snart om inte annat.

Bild
Användarens profilbild
Av teres
Inte den blekaste, men är jättnyfiken på svaret.
Användarens profilbild
Av Panakeia
ingen aning vad det är - och frågan e hur lätt det är att få tag på knappar till dem framöver om de du får med till den från början tar slut?

ska bli spännande att se när du får hem den vad det är för typ av knappar etc....
Av Emmiez
jag vet inte alls, men är nyfiken, jag vill hitta någon sorts knappar och fastsättning av knappar som passar till blöjor :)
Användarens profilbild
Av aha
Intressant men jag har ingen aning. Ska bli kul att få en recension sen.

Jag har ju min hemgjorda knappress men det är intressant att se om det finns alternativ.
Användarens profilbild
Av zmurfan
aha skrev:Intressant men jag har ingen aning. Ska bli kul att få en recension sen.

Jag har ju min hemgjorda knappress men det är intressant att se om det finns alternativ.
Hemgjord knappress? Får man se bild och höra hur du gjort en egen?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Helen skrev:Det skulle vara intressant att höra om de passar tillsammans med KAM snaps. Jag letade själv innan jag tog in metallpressen och jag får frågor lite då och då om det finns handpress
Det ska tydligen vara plastknappar till den här saken. Jag hör av mig till dig sen när den kommit så kan vi ta reda på om det är lika som dina knappar. :)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Panakeia skrev:ingen aning vad det är - och frågan e hur lätt det är att få tag på knappar till dem framöver om de du får med till den från början tar slut?

ska bli spännande att se när du får hem den vad det är för typ av knappar etc....
Plastknappar ska det vara enligt annonsen iaf.
Nå, spännande att se på riktigt kommer det bli iaf.

Jag lovar att visa med närbilder när den kommer. Så att ni får se allihopa.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Idag kom det där verktyget.
Det gick undan att få hem det.
Jag ska börja med att prova det imorgon på några hemmasydda bindor som ska få knappar istället för kardborren.
Knapparna är plastknappar och jag hittade en sida som hade knappar som liknade dem här för ett tag sen men den försvann och nu är nätet supersegt.
Knapparna liknar de som sitter på Babyheavens bindor iaf. :)

Foton på verktyget och de knappar som följde med kommer imorgon. Jag måste ladda batterierna till kameran.
Kan även fixa en liten bildserie på hur man gör med den så ni får se den in action.

Recension kommer imorgon som sagt. Och bilder.
Senast redigerad av zmurfan den fre nov 16, 2007 22:11, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av verre
jag är jättenyfiken!!!!
Användarens profilbild
Av aha
Oj, missade frågan om min knappress.
Den är helt enkelt ett rejält borrmaskinsstativ med en hemgjord hållare för pressverktygen (som jag köpte från usa). Enkelt och billigt men väl fungerande.
Har haft en gammal tråd om den för längesen men hittar den inte längre.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Woow om det funkar. Spännande...
Användarens profilbild
Av elli
zmurfan skrev:Idag kom det där verktyget.
Det gick undan att få hem det.
Jag ska börja med att prova det imorgon på några hemmasydda bindor som ska få knappar istället för kardborren.
Knapparna är plastknappar och jag hittade en sida som hade knappar som liknade dem här för ett tag sen men den försvann och nu är nätet supersegt.
Knapparna liknar de som sitter på Babyheavens bindor iaf. :)

Foton på verktyget och de knappar som följde med kommer imorgon. Jag måste ladda batterierna till kameran.
Kan även fixa en liten bildserie på hur man gör med den så ni får se den in action.

Recension kommer imorgon som sagt. Och bilder.

Såg de här först nu...väntar men späning på att höra om den fungerade :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?