Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
Jag har en vintejacka som jag hade förra vintern när jag var gravid. Den passar perfekt till att bära skrutt på mage, men jag bär ju mest på ryggen.

SÅ... hur gör man? Klipper ett rakt hål och sätter en mudd runt eller bara ett rakt hål och så tryckknappar som kan hålla igen hålet då jag inte bär på skrutt eller... snälla förslag!

Behöver inte vara jätte snyggt! Jag menar det stör mig inte om det syns även när skrutt inte sitter på ryggen.

Man kanske kan använda både en mudd och så sätta en dragkedja utan för mudden så man kan dra igen när skrutt inte är med och göra mudden lite osynlig eller... just nu så funkar inte hjärnan riktigt har varit vaken sen fem i morse så jag är "lite" trött
Användarens profilbild
Av Alex
Hör på henne...nu sätter hon igång!! Jag riktigt höööör hur kugghjulen går runt! Dags för symaskinen igen? Hur i all världen hinner du, tös?? :D :D :lol:
Användarens profilbild
Av jag71
Det gör jag inte! Allt ligger på börjat och halvfärdigt men jag ska... Nej då! Det finns en del som blir färdigt! När bonuspojken är hos sin mor (vilket är max 1 helg i månaden), sambon tar skrutt och tösen och hittar på något tex bilutställningar eller nåt så! Då struntar jag i disk, smutsig tvätt och dammsugaren och tar lite tid som är bara min och då syr jag. OCh så försöker jag sy när bonuspojken är på dagis och tösen i skolan (vilket är 3 dagar i veckan) då har jag två timmar. Sen skippar man tv och sätter sambon vid köksbordet så han kan prata med mig medans jag syr och barna sover. Om jag kan slita mig härifrån vill säga... :lol: :lol: :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?