Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hello
Som ni kanske sett bär jag i en Stork Ulli. Den har jag fått köpa pinsamt billigt av en kompis, som först ville låna ut den, för att ha den kvar som minne. Hon ändrade sig sen och jag fick köpa den.

Så till saken: hon är större än jag och därför är den 5,2 m, vilket är lite långt för mig. Min tanke är att jag skulle klippa av den till ca 4,7 m, vilket ger mig 50 cm tyg att göra något av. Jag skulle vilja göra något till min vän som jag köpt den av - men vad??? Är inne på nåt med lappteknik och hjärtan - spinn vidare på det, eller hitta på nåt annat...
Användarens profilbild
Av Lydia
en scrapboksida med tyget som "bakgrund" och den ett par fina foton på när hon bär, om det går att få tag på?
Användarens profilbild
Av frida
Kanske inte så flashigt men en packpåse med dragsko. Jag har gjort en av en kapad sjalbit som används till jättemycket :) Sydde ihop romb-biten i gavlarna och dragsko överst.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?