Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag och Rasmus har varit på Skånes djurpark i helgen och när vi kör dit kör vi genom Klippan.
Förra helgen var jag på kurs och fick då tipset av en av dom andra deltagarna att Klippans yllefabrik hade utförsäljning på garner.
Därför passade jag på och stannade till i Klippan när vi var ute och körde idag och det är jag väldigt glad för.
Jag köpte 1500 g mörkgrått ullgarn för 150 :- :siishah:
Det fanns ljusgrått, vitt, mörkgrått och svart i härvor om 100 gram som kostade 10 kr/st och sen fanns det i massor med färger för 25 kr / 100 gram.

Så om ni har vägarna förbi Klippan den närmsta tiden kan jag verkligen rekomendera ett besök. :tumsup:

Jag har länge tittat på den här koftan på garntjänst och velat sticka den men med en garnåtgång på 1300 gram så tänkte jag att den har jag aldrig råd att sticka men nu ska jag sätta igång så fort jag blir klar med broderiet jag håller på med.
http://www.garnstudio.com/lang/se/visop ... =6&lang=se
Användarens profilbild
Av Hello
Oh, den är snygg. Och vilket klipp!

Har de alltid försäljning? Vi är i Klippan-trakten med jämna mellanrum, men dit har jag aldrig varit.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Konstigt men helt plötsligt får jag en sån otrolig lust att åka till Klippan :D
Den koftan har jag också spanat på!
Användarens profilbild
Av linafelicia
Hello skrev:Oh, den är snygg. Och vilket klipp!

Har de alltid försäljning? Vi är i Klippan-trakten med jämna mellanrum, men dit har jag aldrig varit.
Jag vet inte om dom alltid har garnförsäljning men det är en fabriksbutik där dom säljer sina produkter. Det fanns även andrasortering på deras fina plädar.
Där var en hörna med vanliga stickgarner och mönster så jag tror att dom alltid säljer garn men det kanske inte alltid finns så billigt.

Jag kommer åka dit fler gånger när vi har vägarna förbi.
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag har också varit där ett par gånger. Då var det så att det på bottenvåningen fanns garn till ordinarie pris + textilier. På vinden hade de massor av billigt garn + filtar och annan textil till nedsatt pris, både andrasortering och förstasortering av utgående modeller. Utbudet varierar lite. En gång köpte vi garn som blev en fantastiskt fin tröja till maken, han älskar den. Egentligen var det mattgarn i ylle och kostade 5 kr/hektot. Jag har förbjudit mig själv att köpa mer garn sålänge skåpet är så fullt att det inte går in mer där, annars hade jag åkt till Klippan lite nu och då...
Av Britt
Ojojoj, om ni åker till Klippan allihopa, så vill väl ingen dela på mitt garn (2-trådigt ylle). Men det finns i en annan tråd här för den intresserade!
Användarens profilbild
Av bani
Gudars vilken snygg kofta! :shock: Vilket klipp du gjort!
Av MammaTess
Min mamma jobbar ju i Klippan :D måste skicka bud med henne...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?