Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Nu ikväll så knåpade jag ihop 2 stycken inlägg i frotté till Linneas tygblöjor.
Bild

Jag knåpade ihop en tygpåse att ha mina tygbindor i nu när vi ska fara söderut. Kan vara lika bra att ta med dem. Utifall att mensen skulle få för sig att komma tidigare igen.
Bild

Jag sydde även en tygpåse att stoppa ner tygblöjorna i medans vi är på resande fot.
Bild

Det som är kvar att göra på dem är att sätta något snöre i öppningen överst så att det går att stänga påsarna. Jag har börjat experimentera med att virka ett snöre. Men inser att jag har på tok för tunt garn så den iden får jag nog förkasta. Nästa fundering är att ta ett antal garntrådar och fläta ett snöre. Ska leta reda på något bra garn som passar till påsarna först bara. :)
Användarens profilbild
Av Fryle
Vad ambitiös du är! Jättefina saker!

På resande fot har jag varit så bekväm att jag haft engångs av både bindor och blöjor.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Har kommit på att engångsbindor faktiskt luktar väldigt mycket så jag kan inte använda dem för då kliar det för mycket.

OCH kom på igår att om jag klipper en remsa av det bruna tyget så kan jag sy ett band att sätta i av det. Så nu är det fixat med. Och alla mina tygbindor rymdes precis i en mindre av påsarna. Har inte provat om tygblöjorna rymms i den större än. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?