Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av florin
Inte den bästa bilden men det syns ju i alla fall hur stolt han är över de nya brallorna :D Älskar denna färgkombination efterdom den är så otroligt könsneutral! Men det är jag kanske ensam om att tycka... på sången igår var det flera som kallade Anton för flicka... Är det för att man har lite längre hår eller för att han har röda kläder???

Bild
Användarens profilbild
Av Bina
:heart: fina brallor o fin kille :love:
Användarens profilbild
Av Annika80
Jättefina byxor och kille!
Det är nog håret som gör att de tar honom för en tjej, var likadant för Robin när han hade så här långt hår

Bild
Användarens profilbild
Av Fru Johansson
Söt-Anton :loving: Jättefina byxor också, men hans busiga leende tar ju över bilden :D
Användarens profilbild
Av linafelicia
Jättefina brallor. Jag håller med om att röd-svart randning är könsneutral. Rasmus hade en jättesöt mysdress i just röd-svart velour tidigare.

Jag tror att det är håret som gör att folk tror att han är en flicka. Jag får jämt höra om Rasmus att hon är söt och då har han oftast väldigt grabbiga kläder men långa fina blonda lockar.
Användarens profilbild
Av Elina
Jätte söt kille med kanonsnygga brallor :loving:

Det är nog håret, men ja vet inte, Märta hade en lila/svart stickad tröja på sig för några dagar sen och konstant alla kallade henne för HONOM :evil:
Av eamane
Jättefina byxor. Kan ju inte vara kläderna som får folk kalla honom för henne. Frida blir alltid kallad för honom när hon är klädd i rött :?:
Av FiaLisa
Annika80 skrev:Det är nog håret som gör att de tar honom för en tjej, var likadant för Robin när han hade så här långt hår
OT: Jag har aldrig sett någon bild på Robin tidigare men har alltid trott att han var en tjej p.g.a. namnet. :D Robin kan ju bäras av både tjejer och killar men med tanke på dina andra barns namn var jag så inställd på att även Robin var en tjej.

Snygga brallor. Jag vill också ha ett par. :)
Användarens profilbild
Av sacha42
jättefinabyxor :D
Användarens profilbild
Av Annika80
FiaLisa skrev:
Annika80 skrev:Det är nog håret som gör att de tar honom för en tjej, var likadant för Robin när han hade så här långt hår
OT: Jag har aldrig sett någon bild på Robin tidigare men har alltid trott att han var en tjej p.g.a. namnet. :D Robin kan ju bäras av både tjejer och killar men med tanke på dina andra barns namn var jag så inställd på att även Robin var en tjej.

Snygga brallor. Jag vill också ha ett par. :)
:lol: ja han är en kille, men som sagt Robin kan ju både och heta, numera är han kortklippt och ingen har misstagit honom för tjej efter klippningen
Användarens profilbild
Av mammahappy
:tumup: Kanonfina bralls på en ursöt kille! :loving:
Användarens profilbild
Av Kaja
Jättefina Stod och höll i detdär tyget på symässan idag. Men, DÄR hade hon inte svart-rött... Bara tråk-färger. Men, det blev ett rosa med röda prickar på.... MJUUUUUUKT!

//Kaja
Användarens profilbild
Av Fina
Dom var jättefina!! :love: gillar verkligen den röda färgen!
(kan det ha lite med byxorna att göra att folk tror att han är flicka, med tanke på att de är så vida? Bara en fundering, gillar verkligen modellen.)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?