Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
:love:
Användarens profilbild
Av Fina
Å vilken fin! :app:

Måste fråga, hur gör du egentligen? När du har gjort ett varv, vänder du på den då eller fortsätter du på samma sida? Och hur gör du då när du byter färg, eller ännu hellre när du inte byter färg? Har inte riktigt lyckats få till det snyggt det där. :hmm:
Användarens profilbild
Av mejamy
Josefina skrev:Å vilken fin! :app:

Måste fråga, hur gör du egentligen? När du har gjort ett varv, vänder du på den då eller fortsätter du på samma sida? Och hur gör du då när du byter färg, eller ännu hellre när du inte byter färg? Har inte riktigt lyckats få till det snyggt det där. :hmm:
Fråga inte mig, jag är amatör och gör säkerligen inte som man ska :P Är självlärd och har aldrig haft nån som visat mig 8) Vet inte riktigt hur jag gör, men jag tror att jag vänder efter varje varv...jo det gör jag nog :hmm: Färg byter jag mellan varje varv och jag vet inte hur man "ska" göra utan lämnar bara en bit av förra färgen och så börjar jag på den nya och knyter helt enkelt ihop dem :roll: Virkar sen in ändarna så gott det går...värsta amatörsättet alltså :P Men det finns säkert nån annan som kan ge korrekta svar :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
superfin :D
Användarens profilbild
Av linafelicia
mejamy skrev:
Josefina skrev:Å vilken fin! :app:

Fråga inte mig, jag är amatör och gör säkerligen inte som man ska :P Är självlärd och har aldrig haft nån som visat mig 8) Vet inte riktigt hur jag gör, men jag tror att jag vänder efter varje varv...jo det gör jag nog :hmm: Färg byter jag mellan varje varv och jag vet inte hur man "ska" göra utan lämnar bara en bit av förra färgen och så börjar jag på den nya och knyter helt enkelt ihop dem :roll: Virkar sen in ändarna så gott det går...värsta amatörsättet alltså :P Men det finns säkert nån annan som kan ge korrekta svar :wink:
Låter som ett aldeles utmärkt sätt. Jag gör nog ungefär på samma sätt men utan att knyta ihop trådarna. Jag börjar med nya färgen och så får gamla färgen och änden av den nya färgen föja med och bli fästade genom att jag virkar in dom.
Av Emmiez
vilken fin :)
Användarens profilbild
Av Annika80
Superfin! jag ska också göra sådan sen, dottern och sonen har beställt varsin i dockstorlek.
Får man fråga hur du virkade ihop rutorna?
Användarens profilbild
Av mejamy
Annika80 skrev:Superfin! jag ska också göra sådan sen, dottern och sonen har beställt varsin i dockstorlek.
Får man fråga hur du virkade ihop rutorna?
Ytterligare en sak ja inte "kan". Jag la ihop dem kant i kant och virkade ihop med luftmaskor. Men då blev det ju en baksida sas. Egentligen ska man ju virka ihop dem så att det inte blir nån fram och baksida...men det vet jag inte riktigt hur man gör. Detta var min fösta filt liksom :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?