Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
:love:
Användarens profilbild
Av Fina
Å vilken fin! :app:

Måste fråga, hur gör du egentligen? När du har gjort ett varv, vänder du på den då eller fortsätter du på samma sida? Och hur gör du då när du byter färg, eller ännu hellre när du inte byter färg? Har inte riktigt lyckats få till det snyggt det där. :hmm:
Användarens profilbild
Av mejamy
Josefina skrev:Å vilken fin! :app:

Måste fråga, hur gör du egentligen? När du har gjort ett varv, vänder du på den då eller fortsätter du på samma sida? Och hur gör du då när du byter färg, eller ännu hellre när du inte byter färg? Har inte riktigt lyckats få till det snyggt det där. :hmm:
Fråga inte mig, jag är amatör och gör säkerligen inte som man ska :P Är självlärd och har aldrig haft nån som visat mig 8) Vet inte riktigt hur jag gör, men jag tror att jag vänder efter varje varv...jo det gör jag nog :hmm: Färg byter jag mellan varje varv och jag vet inte hur man "ska" göra utan lämnar bara en bit av förra färgen och så börjar jag på den nya och knyter helt enkelt ihop dem :roll: Virkar sen in ändarna så gott det går...värsta amatörsättet alltså :P Men det finns säkert nån annan som kan ge korrekta svar :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
superfin :D
Användarens profilbild
Av linafelicia
mejamy skrev:
Josefina skrev:Å vilken fin! :app: