- tor okt 18, 2007 12:35
Jag letar ett bra mönster på sådana där härliga 70-tals hängslisar. Jag har ett mönster i Babycool (stavning?) men det är inte helt bra. Strl är så fel så jag får gör aom hela mönstret och jag har ännu inte fått bra passform. Jag är inte bra på att göra om mönster har jag insett.
Är det någon som har ett mönster att dela med sig av eller som vet vart jag kan hitta en bra och enkelt? Strl bör vara från 86-110. Det behöver inte gå så långt upp i strl men det vore kul om det gjorde det.
Vart hittar jag bra mönster? Alla verkar sy sådana och jag vet inte vart jag ska leta, förutom den där boken på bibblan som alla pratar om och som alltid är utlånad och bokad.
Någon som kan hjälpa mig?
Är det någon som har ett mönster att dela med sig av eller som vet vart jag kan hitta en bra och enkelt? Strl bör vara från 86-110. Det behöver inte gå så långt upp i strl men det vore kul om det gjorde det.
Vart hittar jag bra mönster? Alla verkar sy sådana och jag vet inte vart jag ska leta, förutom den där boken på bibblan som alla pratar om och som alltid är utlånad och bokad.
Någon som kan hjälpa mig?
☼ En kan inte hjälpa alla men alla kan hjälpa en! ☼