[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 883350
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Vad kostar kardor? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Axels mamma
Mellan 300-500:- på hemslöjden tror jag. Beror lite på storlek.

Har på jobbet om du vill låna (inte så välanvända just nu) men du kanske inte är i stan så ofta. Kan ordna dem till Klockrike, men det kanske inte hjälper....
Användarens profilbild
Av Anso
Axels mamma skrev:Mellan 300-500:- på hemslöjden tror jag. Beror lite på storlek.

Har på jobbet om du vill låna (inte så välanvända just nu) men du kanske inte är i stan så ofta. Kan ordna dem till Klockrike, men det kanske inte hjälper....
Japp, stämmer rätt bra.
Kolla om www.addeboull.com har
Användarens profilbild
Av Asereht
Åh, kardor är jag så sugen på! Jag har varit sugen på det i flera år men int ekommit mig för. 290:- tar Åddebo för sina såg jag på hemsidan, sen kanske det tillkommer frakt. Visst är det lite dyrt men det är ju en engångskostnad. Kan manhitta billig ull så blir det ju bättre i längden. :)
Användarens profilbild
Av MiaMaria
Jag tror jag betalade 20 :- för mina på auktion i sommar :wink:, det finns ingen second hand eller något liknande där du kan fynda?
Annars kanske det finns någon bonde som har massor liggandes på vinden och inte kommer till användning.
Användarens profilbild
Av Asereht
Man kanske skulle sätta in en annons under köpes i lokaldelen eller något. Finns säkert gamla bönder och bondmoror som har liggandes på vinden och inte ens tänker på det. *funderar*
Av Mumskickan
Min syster såg ett par kardor på någon loppis i Norpan, har för mig att hon sa att de kostade 20 kr. Kan höra med henne om hon kan kolla om de finns kvar.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Jag köpte ett par som var nästan sprillans nya (gick i varje fall inte att se att de var använda) via Tradera i början av förra hösten, har för mig att jag betalade 137:- inkl frakt.

http://www.blocket.se/vi/13802077.htm?ca=14_s
Finns en annons med både kardor, slända och valk-/tovbräda för 200:-, iofs i Piteå så det tillkommer ju frakt men det känns som ett bra pris. Annonsen är insatt igår så möjligheten att det är kvar är väl ganska stor.
Användarens profilbild
Av He.ma
Jag har oxå köpt mina på tradera de var nog helt nya :wink: kommer inte ihåg hur mkt de kostade men det var inte speciellt mkt
Användarens profilbild
Av Fryle
Om du köper begagnade, så tänk på att de inte får ha börjat rosta. Har det väl börjat fortsätter det raskt och rostiga kardor är svårarbetade. Alltså blanka och fina ska de vara. (Att använda några gamla som legat på ladugårdsvinden är alltså svårt, de är nog inte så fina.)
Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag hade nog hellre köpt begagnade.
Vi har både nya och gamla på jobbet och dom gamla är mycket bättre. Dom nya är mycket jobbigare att karda med för dom fastnar i varandra så hårt så det är inte bara att det är billigare med begagnade, dom är lättare att arbeta med också tycker jag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?