Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
jag ska klä om vår gamla sulky (som jag själv åkte i som barn) och då tipsade min mamma om markisväv. det är ju vädertåligt och det verkar ju bra. är det någon som har testat det? och var köper man det, finns det nånstans på nätet kanske?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
jag har klätt om vår dubbelsulky i markisväv. finns massa färger, fast ofta randiga. på nätet vet jag inte dock.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Sannasmamma skrev:jag har klätt om vår dubbelsulky i markisväv. finns massa färger, fast ofta randiga. på nätet vet jag inte dock.
var köpte du det och hur dyrt?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
på myrins på övre husargatan, 99 kronor metern. det gick åt typ 1,5 meter tror jag.
Användarens profilbild
Av P
Jag klädde om vår gamla sulky, dock i sådant lite plastigt tyg som är nästan som vaxduk. Jag sydde den dubbel och då gick det år en meter. Så jag tror inte att det ska behöva gå så mycket mer än så.
Användarens profilbild
Av Asereht
Markisväv har jag också tänkt använda mig av. Jag ska kixa till suffleten till vår syskonvagn och klä om en syskonsulky som jag fyndad 100:-.

Jag har lite dåligt med tygaffärer i närheten så utbudet är inte stort men jag kommer nog att beställa från Stoff och stil som det ser ut. De hade några olika färger som inte var randiga.
Användarens profilbild
Av Kaja
Stoff&Stil hade i somras något som var tänkt att använda till de där livsfarliga solstolarna som funkar som plocke-pinn. Låg på lagom bredd också vill jag minnas. De har ju postorder från Malmö.

//Kaja
Användarens profilbild
Av diddeldi
Kaja skrev:Stoff&Stil hade i somras något som var tänkt att använda till de där livsfarliga solstolarna som funkar som plocke-pinn. Låg på lagom bredd också vill jag minnas. De har ju postorder från Malmö.

//Kaja
plockepinn :hmm: :lol:
Användarens profilbild
Av Kaja
diddeldi skrev:
Kaja skrev:Stoff&Stil hade i somras något som var tänkt att använda till de där livsfarliga solstolarna som funkar som plocke-pinn. Låg på lagom bredd också vill jag minnas. De har ju postorder från Malmö.

//Kaja
plockepinn :hmm: :lol:
ja, en sådanhär...

Bild

//Kaja
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?