Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Axels mamma
Nästa vecka ska vi ha elevensval på jobbet. Min kollega har bestämt att eleverna ska jobba i fleece i slöjden. Nu har det blivit lite ändringar och jag ska ha slöjden och dessutom 20 elever....

Så nu har jag hjärnsläpp!!!! Måste komma på något! Jobbet kan inte ta mer än ca 3 timmar. Eleverna är år 4-6.

Hoppas att någon har lite roliga idéer. Är så trött på mössor och vantar som sedan bara blir liggande i ett hörn......
Användarens profilbild
Av florin
Filtar? I två olika färger och så klipper man fransar som man sedan knyterihop i änden och på så vis binder de båda fägerna samman. Eller en fleecsfint med applikation i fleece? Tycker det vore smarta julklappar :-)

Rumpvärmare till cykelsadeln??? De kan ju göras väldigt personliga med applikation eller broderi.

Sittunderlag i flera lager fleece med vattenavvisande tyg på undersidan? Även dem skull eman ju kunna göra väldigt personliga...

Innetofflor för kalla fötter? Vet att det finns väldigt enkla mönster på sånt och fleece är ju lätt att använda eftersom det inte behöver zz...

Skrapa-rutan-på-bilen-handske? En cylinder i fleece som man trär på armen och i andra änden fäster ma en is-skrapa på nägot fiffigt vis... Oxå bra julkapp....
Användarens profilbild
Av Axels mamma
Bra tips!

Filtar är nog tyvärr lite stort, budgeten är lite begränsad....
Användarens profilbild
Av Ester
fleecemössor typ de som nanook har eller kasnke en fleecehalsduk?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?