Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Frågade en av Karins dagisfröknar en morgon, hon hade drömt att jag hade gjort just det och givit till dagis så barnen hade att leka med.

Sen frågade hon om jag hade lust att prova. Det hade jag. Jag är faktiskt rätt stolt över vad jag stickat på fri hand:
Bild
Användarens profilbild
Av Fryle
Vilken talang!

När jag såg rubriken tänkte jag på en tävling där man ska virka så många luftmaskor som möjligt av ett kokt spagettistrå.
Användarens profilbild
Av Jason
Vad jättefina dom var! Såna där vill jag också göra :D
Av Jenny
Vilka fina!! Vad duktig du är!
Användarens profilbild
Av Monia
:vågen: så fina!!!
Användarens profilbild
Av puppan
Wow vilka fina! :love:
Användarens profilbild
Av Björklöv
Fiiint! Nästan så jag blir lite hungrig såhär på kvällskvisten :wink:
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jättefina, har inte ens tänkt på att man kan.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Å wow vad fina!
ja men det var väl klart att man kunde det! :lol:
Användarens profilbild
Av Kaja
Jättefina. Jag är ju ingen fena på stickning, så jag har sytt vår mat i stället. Men, jag såg någon som hade virkat mat häromdagen...

Bild

Kan tipsa om att om du har små barn så borde du testa lite olika typer av garn. Ellen älskade att gå omkring och bita på vår lekmat (tyg och trä, men även någon i plast) för att liksom upptäcka strukturen.

//Kaja
Användarens profilbild
Av Blixa
Vilken snygg mat ni har gjort båda två!
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Kaja skrev:Jättefina. Jag är ju ingen fena på stickning, så jag har sytt vår mat i stället. Men, jag såg någon som hade virkat mat häromdagen...

Bild

Kan tipsa om att om du har små barn så borde du testa lite olika typer av garn. Ellen älskade att gå omkring och bita på vår lekmat (tyg och trä, men även någon i plast) för att liksom upptäcka strukturen.

//Kaja
Åh så snyggt! Alldeles särskilt de stekta äggen tycker jag.

Smart det där med olika strukturer på maten! Fast det jag gjort nu tänkte jag höra ifall de ville ha till dagis, och då är det ju två år och uppåt ungefär.
Användarens profilbild
Av Kaja
Äggen är busenkla att göra. Bara lite filt och klipp till i önskad form. Sedan sydde jag fast en ficka av det gula och fyllde den med lite vadd och sydde fast helt. Jag tråcklade för hand, men det har hållit.

//Kaja
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?