- fre okt 12, 2007 22:14
Det funkar inte att trä om symasinen 50 gånger på en kväll. Att den låter som ett tröskverk är väl också ett tecken på att något är fel... Tydligen hade infästningen för nålen börjat trassla (gissade han på). Den hade varit lite konstig, men efter denna veckans produktivitet så har min vanliga maskin kastat in HELT.... Lyckligtvis så skulle det täckas av garantin. Men, HUR ska jag klara mig med bara EN maskin i en hel vecka....??
Gubben kom hem ifrån Japan och undrade vad jag hade gjort i veckan. Mja. Inte så mycket. Jobbat, passat barn och sytt. Jaha, vad har du sytt då?? Då började jag räkna. 5 klänningar och ett slipskin. Visserligen har jag sytt en hel del, men att det blev SÅÅÅ mycket... Och ändå så hann jag inte med allt....
//Kaja
Gubben kom hem ifrån Japan och undrade vad jag hade gjort i veckan. Mja. Inte så mycket. Jobbat, passat barn och sytt. Jaha, vad har du sytt då?? Då började jag räkna. 5 klänningar och ett slipskin. Visserligen har jag sytt en hel del, men att det blev SÅÅÅ mycket... Och ändå så hann jag inte med allt....
//Kaja