Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helma
Klart hon kan ha den på fotograferingen! :tumup:
Av FiaLisa
Helma skrev:Klart hon kan ha den på fotograferingen! :tumup:
:iagree:
Användarens profilbild
Av Isanna
Den var väl bra! Blir jättefint, dessutom kul att ha nåt som du gjort själv!
Användarens profilbild
Av snotan
supersnygg och gó tjej :D
Användarens profilbild
Av aspen
tack :-)
vad bra, då får hon det. :-)
Jag blev så himla nöjd med hur den passade. Jag gjorde om ett vanligt t-shirtmönster, breddade lite. mer o mer ju längre ned och gjorde den lite längre :-) . Trodde inte jag kunde sånt, så det funkade ;-) men det gick :eld:
Av Lotten
Jättefin! :app:
Användarens profilbild
Av Monia
Jättefint!!!!
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
lotusx skrev:Vad fin den är, klart att hon ska ha den på fotograferingen. Passar alldeles utmärkt.

För övrigt brukar det vara en väldig vidd på vad barnen har på sig på just dagisfotograferingar, tycker jag. Har sett det mesta, från kläder som jag aldrig ens skulle ha satt på barnen utanför hemmet till en indisk festutstyrsel (på indiskt barn).
Jag hade sett ut en bra vit, söt tröja jag tyckte Karin skulle ha på sig på fotodagen. Hon tvärvägrade! (Trots att det är en tröja hon hade haft förut.) Hon skulle ha "Hammarby". Så hon har en T-shirt med trycket "Bajare på tillväxt" på sig.... Pappa blev nöjd, men jag tror inte det blir någon julklappsbild till farfar som är djurgårdare..... :D
Användarens profilbild
Av aspen
Kaffemoster skrev:
lotusx skrev:Vad fin den är, klart att hon ska ha den på fotograferingen. Passar alldeles utmärkt.

För övrigt brukar det vara en väldig vidd på vad barnen har på sig på just dagisfotograferingar, tycker jag. Har sett det mesta, från kläder som jag aldrig ens skulle ha satt på barnen utanför hemmet till en indisk festutstyrsel (på indiskt barn).
Jag hade sett ut en bra vit, söt tröja jag tyckte Karin skulle ha på sig på fotodagen. Hon tvärvägrade! (Trots att det är en tröja hon hade haft förut.) Hon skulle ha "Hammarby". Så hon har en T-shirt med trycket "Bajare på tillväxt" på sig.... Pappa blev nöjd, men jag tror inte det blir någon julklappsbild till farfar som är djurgårdare..... :D
haha, härligt med barn och egen vilja :-)

tyvärr sjukskrev sig fotografen idag (vabb) såfotograferingen blir istället i november, hoppas bara att de hinner bli färdiga innan jul, bilderna :-)
Användarens profilbild
Av Kaja
Jättefin. Och tack för att du har satt myror i huvdet på ÄNNU ett projekt som jag bara MÅÅÅÅÅSTE göra... Som om jag inte hade tillräckligt...

//Kaja
Av eamane
Den var jättefin ju! Synd att fotningen inte blev av men det går ju att spara tunikan tills dess
Användarens profilbild
Av sacha42
DEn var jättefin :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?