Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lillblomma
Kan nån hjälpa mig, Knyttets beskrivning ligger nere och jag vill så gärna få klart min MT idag...
Axelbanden ska ju fästas på sidan nedanför den rundade överdelen, men de ska väl vara vinklade uppåt? Inte sitta rakt ut? Men hur mycket snett uppåt ska de? Ska vinkeln mot lod linjen vara mindre än 45 grader? Alltså, ska bandet vara mer uppåt än åt sidan? Kanske nån kan visa mig en bild på sin Knyttet MT?
(Vet att det finns en massa olika, och att en del har banden rakt upp, fästa på ovansidan, men så vill jag inte ha det tror jag...)

//A
Användarens profilbild
Av sofiutane
HÄr är några bilder på de jag gjort. De är gjorda efter Knyttets mått (oftast) men inte säkert att det är riktigt samma vinkel på dem. Men mina har iaf funkat bra. http://www.familjeliv.se/hem/gullemulle ... rda+grejer

Ändrat då jag glömde lägga in länken
Senast redigerad av sofiutane den tor okt 11, 2007 09:46, redigerad totalt 1 gånger.
Av Lillblomma
Perfekt!
Tack!

Symaskinen, nu blir det åka av!

//A
Användarens profilbild
Av Isanna
Lillblomma skrev:Perfekt!
Tack!

Symaskinen, nu blir det åka av!

//A
:lol:

Ser fram emot resultatet!
Användarens profilbild
Av mari_tres
melon skrev:Bild

tex :wink:
Hur är det när nedre banden är vinklade neråt istället för rakt ut? Hur blir skillnaden rent bärmässigt?
Användarens profilbild
Av melon
mari_tres skrev:
melon skrev:Bild

tex :wink:
Hur är det när nedre banden är vinklade neråt istället för rakt ut? Hur blir skillnaden rent bärmässigt?
Närmare! :wink: Tror det kallas för förklädesknytning, alltså MT'n hänger rätt ner som ett förkläde när man knyter och barnet hamnar lättare nära. Har jag läst :roll: Vet inte om jag upplever så stor skillnad egentligen, det är nog bra vilket som. Vet att jag läste endel om det när jag skulle sy, prova att söka på Non-apron eller nåt sånt *glömsk*
Användarens profilbild
Av mari_tres
melon skrev:
Närmare! :wink: Tror det kallas för förklädesknytning, alltså MT'n hänger rätt ner som ett förkläde när man knyter och barnet hamnar lättare nära. Har jag läst :roll: Vet inte om jag upplever så stor skillnad egentligen, det är nog bra vilket som. Vet att jag läste endel om det när jag skulle sy, prova att söka på Non-apron eller nåt sånt *glömsk*
Jaha, så då måste jag sy ÄNNU en till MT, alltså?? :hopmad: :hmm: :lol:
Användarens profilbild
Av melon
mari_tres skrev:
melon skrev:
Jaha, så då måste jag sy ÄNNU en till MT, alltså?? :hopmad: :hmm: :lol:
Japp!!! :lol: Måste prova allt! :this:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?