Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Kosmos skrev:Tack,Samma här, och så tycker jag att de flesta man kan köpa (som inte är dyra), är klumpiga (framför allt själva fästet som man sätter fast i kläder etc brukar vara klumpiga).
Jo det finns nog billigare.
100 kr var för de där designade.
Kräsen och snålingen bra kombination. Får väl köpa billigaste och slakta kanske.
idizen skrev:HejsanRent praktiskt så fungerar det säkert kanonbra men frågan är ju hur hälsosamma de är... Tror att det är många barn som inte bara har nappen i sin mun utan gärna smakar lite på ringen oxå. Skulle inte sätta på en sån ring utan att veta vad de innehåller...
Jag köpte vanliga o.ringar på biltema. Fanns en paket med olika storlekar i. Har fungerat jättebra för mig.
KRAM
verre skrev: men har du sett detta 21 av 24 testade hållare var underkända!!Fast testet är 6 år gammalt...
http://www.konsumentverket.se/Documents ... 001_17.pdf
Kosmos skrev:YES vi vill se på fredag!!
Här varit och dragit i eloides napphållare och jag tror inte de har något annat än en vanlig o ring på sina. Det såg exakt lika ut. (tror inte det finns någon annan tillverkning av runda svarta gummiringar?!)
Men varför skulle de vara farligare än "vanlig" plast. Sätter man dem på en napp utan ögla förstår jag inte riktigt hur de ska få in den i munnen. Det sitter ju tajt om "handtaget" på nappen?!
I alla fall har jag nu köpt o ringar och hängselknäppen så nu blir det egna.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?