Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min fråga äro alltså denna:

Är Elsebeth Gynther / Bjarne Solbergs böcker
"sy till barnen 62-98 centilong" samma som" sy till barnen 0-4 år"?

VAd jag sett på nätet så är det samma bild på framsidan.

Sitter här hemma med ett lånat exemplar av den som heter 62-98 centilong. MEn har sett kläder på nätet som är sydda från den som heter 0-4 år... (och sett att det är samma bild på framsidan)

Någon här som vet om det är ngn skillnad på innehållet, eller om det bara handlar om olika upplagor?
Användarens profilbild
Av kattta
tre minuter efteråt (typ)....

Tror jag kan svara mig själv... :roll:

Kollar man på insidan i boken där tryckåret står så står även originaltiteln på danska: "....själv kan sy, 0-4 år"

Alltså lär det bara vara olika upplagor
Användarens profilbild
Av Anso
florin skrev:DEt är inte samma bok. Jag har båda och de skiljer sig en hel del. Har dock ej sytt från den du har så jag vet inget om hur mönstrena är...
Men de är ju rätt lika måste jag säga! Hade faktiskt bägge två ett tag men sålde den ena så jag kan inte jämföra på rak arm.

Författaren har skrivit en bok till också som även den är jättebra med en massa mönster till barn "Nya barnkläder".
Användarens profilbild
Av kattta
ÄR det olika böcker....åååhhhh....*suck*

Nu blir jag ju dödligt nyfiken på den som heter "....0-4 år" (till skillnad mot "Min" som heter "...62-98 centilong)

Men visst är det samma bild, eller bara väldigt lika?

Jaha...nu fick jag ju habegär på den andra, mitt bibliotek har inte den, typiskt!!
Användarens profilbild
Av florin
PÅ min sy till barnen 0-4år är det en bild på två barn, varav den ena sitter på en trehjuling. På den andra är det två barn som står upp om jag inte minns galet.... Tycker att den boken känns mer 80-tal...
Av Mumskickan
Jag har båda (men den ena är utan mönsterark), och båda har samma framsida. Så här ser den andra ut:
Bild
Användarens profilbild
Av Anso
florin skrev:Så här ser min bok ut
Bild

Å den andra ser ut så här men med mindre barn och för storlek 62-98.

Bild
Ah, det kan förklara saken! Det första tryckningen hette väl 0-4 år och den senare 62-98 centilong.
Den du har Florin är en helt annan än de två jag har haft.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?