Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av magda_
Hur ska jag göra när jag klipper mudd till byxor?
Förstår ni hur jag menar med min fråga?
Som midjemudd, oftast blir den för smal så att den passar bättre till en docka än till ett barn. :D
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag brukar köra på att den ska vara typ 8 cm hög (dubbelvikt) och drygt 30 cm runt om, men din bebis är väl lite större än min så det blir nog bra med kanske 32-34 cm eller så.
Klipp till en bit som du tror blir lite för stor, sy ihop den och prova innan du syr fast den på byxorna.
Användarens profilbild
Av Annika80
Jag brukar måtta mudden alltså längden på den mot ett par byxor A har av passande storlek och sen göra den lite kortare då den töjer sig ganska bra.
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag funderade på det. Det är flera som kör dubbelvikt mudd i midjan. Rullar inte det upp sig då?? Alltså, de klipper 4x8=32 cm och viker ner övre halvan. Det skulle ju visserligen sitta åt bättre då, men risken är ju att de har en linning som räcker upp till armhålorna. :lol:

//Kaja
Användarens profilbild
Av Kristina
Kaja skrev:Jag funderade på det. Det är flera som kör dubbelvikt mudd i midjan. Rullar inte det upp sig då?? Alltså, de klipper 4x8=32 cm och viker ner övre halvan. Det skulle ju visserligen sitta åt bättre då, men risken är ju att de har en linning som räcker upp till armhålorna. :lol:

//Kaja
nä, det rullar inte upp sig, iaf inte om man har en unge med putmage.. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?