Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asereht
Är det någon som varit modig nog och färgat sin ERGO? *nyfiken*

Om det är det så berätta gänra hur du gjorde och hur det blev, bild vore ju kul också. :)
Användarens profilbild
Av acand
Jag har!

Bilder finns här:

http://svedensborg.zoomin.se/A28240

alla tre stegen: före - avfärgat (med remol) - efter

Jag är väldigt nöjd med resultatet - det man får tänka på är att sömmar och dragkedjor inte påverkas utan behåller ursprungsfärgen!
Användarens profilbild
Av Sarai
Inte Ergon, men däremot Ergo ryggsäck och höstväska. Camelfärgan är numera marinblå för att matcha min indigoblå Ergo. Det blev riktigt bra även om det krävdes omgångar för att få djup i färgen. Fiffigt är att sömmar och etikett inte drar åt sig färg, så de är fortfarande ljusa och fina.
Användarens profilbild
Av Asereht
acand skrev:Jag har!

Bilder finns här:

Jag är väldigt nöjd med resultatet - det man får tänka på är att sömmar och dragkedjor inte påverkas utan behåller ursprungsfärgen!
Wow, snyggt! Då kanske man kunde våga sig på något sådant sen. *fundera* Gälelr bara att komma på vad man ska ha för färg. Lägger man en mörkare färg i samma färgskala eller mörkare öht kanske man inte behöver avfärga först eller vad tror du som grejat med färg?
Användarens profilbild
Av Asereht
Sarai skrev:Inte Ergon, men däremot Ergo ryggsäck och höstväska. Camelfärgan är numera marinblå för att matcha min indigoblå Ergo. Det blev riktigt bra även om det krävdes omgångar för att få djup i färgen. Fiffigt är att sömmar och etikett inte drar åt sig färg, så de är fortfarande ljusa och fina.
Kum med lite svar, så ska jag absolut överväga att färga min kommande framöver. :)
Användarens profilbild
Av acand
Asereht skrev:
Bilder finns här:

Wow, snyggt! Då kanske man kunde våga sig på något sådant sen. *fundera* Gälelr bara att komma på vad man ska ha för färg. Lägger man en mörkare färg i samma färgskala eller mörkare öht kanske man inte behöver avfärga först eller vad tror du som grejat med färg?
Vad har du för färg idag?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
jag har färgat min svart, det blev fint :D
Användarens profilbild
Av Asereht
acand skrev:
Asereht skrev:
Bilder finns här:

Den jag väntar hem är blå, den ljusare inte denim alltså.
Användarens profilbild
Av acand
Asereht skrev:
acand skrev:
Asereht skrev:
Bilder finns här:

Den jag väntar hem är blå, den ljusare inte denim alltså.
Färgar du den svart eller mörkblå - så spelar nog ursprungsfärgen ingen roll. Färgar du den i någon blå nyans så kan nog ursprungsfärgen påverka.
Användarens profilbild
Av Annika80
Jag har också färgat med turkos Nitor, men min blev GRÖN med ljusturkost foder :hmm:
Den var camelfärgad från start

Bild
Användarens profilbild
Av Asereht
Annika80 skrev:Jag har också färgat med turkos Nitor, men min blev GRÖN med ljusturkost foder :hmm:
Den var camelfärgad från start

Bild
Jag tycker den blev jätteläcker! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?