Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Eva N
Nu ska jag sy lite byxor till Agnes har jag bestämt :D .
Vart hittar jag bra mönster på vanliga hederliga muddbyxor?
Och finns det några bra tygnätbutiker? Finns ingen bra tygaffär här tyvärr.

tillägg:
föresten, är det svårt att "kopiera" ett par befintliga byxor? Sweatpantsen från Blingo är ju toppen i modell tycker jag, gillar när det är mudd nertill också. Ska man försöka rita av på mönsterpapper då?

oj oj, mina sykunskaper är verkligen dammiga :roll:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Eva N skrev:Nu ska jag sy lite byxor till Agnes har jag bestämt :D .
Vart hittar jag bra mönster på vanliga hederliga muddbyxor?
Och finns det några bra tygnätbutiker? Finns ingen bra tygaffär här tyvärr.

tillägg:
föresten, är det svårt att "kopiera" ett par befintliga byxor? Sweatpantsen från Blingo är ju toppen i modell tycker jag, gillar när det är mudd nertill också. Ska man försöka rita av på mönsterpapper då?

oj oj, mina sykunskaper är verkligen dammiga :roll:
Rita av ett par brallor som sitter bra på Agnes är mitt tips! Så har jag gjort med Sigges muddbrallor. Det tog några exemplar med finjusteringar inför varje nytt par, men nu är jag faktiskt nöjd med möstret. Det passar hennes lilla smalrunda kropp utmärkt. :lol:

Och skulle inte du upp till Sthlm någon helg för att praktisera? (Jag står ju på kö som försöksobjekt. :wink: :roll: )
Då kan vi ses och gå och shoppa härliga velourtyger på Tygverket på Söder. För nätbutiker har jag inget bra tips om.
Användarens profilbild
Av Eva N
ZaZi skrev: Rita av ett par brallor som sitter bra på Agnes är mitt tips! Så har jag gjort med Sigges muddbrallor. Det tog några exemplar med finjusteringar inför varje nytt par, men nu är jag faktiskt nöjd med möstret. Det passar hennes lilla smalrunda kropp utmärkt. :lol:

Och skulle inte du upp till Sthlm någon helg för att praktisera? (Jag står ju på kö som försöksobjekt. :wink: :roll: )
Då kan vi ses och gå och shoppa härliga velourtyger på Tygverket på Söder. För nätbutiker har jag inget bra tips om.
Då kanske jag ska försöka mig på det. Jag ska se hur mycket tålamod jag kan skrapa ihop, det är lite av en bristvara i den här kroppen :roll: .

Och jo, den där praktiken ligger lite på is just nu, men annars hoppas jag att jag har andra anledningar att komma upp, och då bokar jag gärna in en tygtur med dig :D .
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?