Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fru Johansson
Åh, det har ju jag också funderat på, följer denna tråd med spänning och ser fram emot bilder :D
Användarens profilbild
Av Summer
Har jag funderat jättelånge på men fortfarande inte gjort...
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
En sån här har jag, den gillar jag skarpt (stickar av mot mina manliga kollegors stela svart samsonite :lol: )
Bild

399 pix, inte så dyr heller.
Användarens profilbild
Av miriel
EmilsMamma skrev:En sån här har jag, den gillar jag skarpt (stickar av mot mina manliga kollegors stela svart samsonite :lol: )
Bild

Superfin! VAr har du köpt den? *nyfiken* :D
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Jag tror att affären heter KontorAB eller något sådan, här i Uppsala.

Men jag tog bilden från www.tbh.se , här är adressen till själva sidan http://www.tbh.se/index.asp?id=3&akat_i ... e_Red_G332

De har fler rolia Gollaväskor, här är länken till den sidan: http://www.tbh.se/index.asp?id=3&akat_i ... at_id=2238
Användarens profilbild
Av schmut
EmilsMamma skrev:En sån här har jag, den gillar jag skarpt (stickar av mot mina manliga kollegors stela svart samsonite :lol: )
Bild

de där tror jag att jag sett ute i butikerna. t.o.m onoff har väl dem?
men 499:- känns lite saftigt för något som inte är skoj..
Användarens profilbild
Av Summer
schmut skrev: de där tror jag att jag sett ute i butikerna. t.o.m onoff har väl dem?
Jämfört med allt annat är den väl rätt så skoj ;)
Enklaste är att köpa en neoprene-sleve och sedan stoppa datorn i den vanliga väskan (eller ovanliga väskan då ;)).
Användarens profilbild
Av schmut
Summer skrev:
schmut skrev: de där tror jag att jag sett ute i butikerna. t.o.m onoff har väl dem?
Jämfört med allt annat är den väl rätt så skoj ;)
Enklaste är att köpa en neoprene-sleve och sedan stoppa datorn i den vanliga väskan (eller ovanliga väskan då ;)).
jag har en väska, en grå standardtristessväska, men jag vill ha något roligare. färgglatt, udda, skoj
Användarens profilbild
Av Helen
min är urtråkig men bra. En ryggsäck för dator och en massa annat.
Ganska tung, men med madrasserad del för datorn och en ryslig massa fack så jag inte hittar något.. :lol:
Jag gillar att det är ryggsäck. När jag skulle i väg på en träff för ett tag sedan så lånade jag makens svarta axelremsdatorväska.. jösses vad tungt det blev :shock: ( fast jag har en liiiiiten bärbar Dell... :roll:
Av dora
jag har en portfölj och så lägger jag datorn i ett laptopsecondskin i portföljen.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Crumpler har väl lite roliga (men dyra) väskor annars. Har kännt på dotterns rygga och den väger verkligen massor, stackars tjej... =/
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?