Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tesoj
Var på garnaffärn för att köpa ullgarn så min farmor kan sticka sockor och vantar till lilleman. Hittade ett jättefint ekologiskt ullgarn och ett mönster till en tröja som jag tänkte sticka själv. Får se hur lång tid det tar att bli klar. Bild kommer så småningom.
Senast redigerad av tesoj den tis sep 25, 2007 12:25, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Det kan varafaligt att gå in i en garnaffär. Jag får på något konstigt vis alltid med mig mycket mer än vad jag skulle ha från början. Jag klagar ju inte min min plånbok brukar göra det :D

Hoppas du stickar snabbt så vi får se bilden snart!
Användarens profilbild
Av ernamalin
Ja, att gå in i garnaffärer ÄR farligt!
Gick in i en för att fråga om de visste en sytillbehörsaffär/tygaffär i närheten och kom ut med olika färger på garn och mönster.

Till saken hör att jag kan inte ens sticka :lol:
Lyckades emellertid leja bort det till en stickande vän :wink:
Användarens profilbild
Av tesoj
Maddemoa skrev:Det kan varafaligt att gå in i en garnaffär. Jag får på något konstigt vis alltid med mig mycket mer än vad jag skulle ha från början. Jag klagar ju inte min min plånbok brukar göra det :D

Hoppas du stickar snabbt så vi får se bilden snart!
Ja dyrt blev det, men det är det värt. Stickar hyfsat snabbt, men har aldrig stickat med 2 färger tidigare så vi får se hur det går. Har börjat med bakstycket nu och precis börjat mönsterstickningen. Lite knepigt att få till det på avigsidan med bägge garnerna men det går. Tar lite längre tid än när jag stickar med en färg i alla fall. Ska bli en "pippitröja" i ljus och mörkgrå färg.
Användarens profilbild
Av Asereht
Jo jo, garnaffärer är farliga ställen! Jag skulle kunna samla på vackra garner och det finns ju många sådana!

Själv har jag ungefär tre flyttkartonger med garner här hemma, jag har "ärvt" hela min stickgalna mormors garnlager. Hon klarar inte av stickorna längre efter sin stroke, tack och lov är hon annars ok men hon har svårt med sånt som är smått och pillrigt vilket inte är så konstigt.

Hur som helst har jag så mkt garn att jag har garnköpsförbud i en lång tid framöver. Tur det finns kul saker att sticka då! :D
Användarens profilbild
Av tesoj
Nu har jag stickat klart, håller på att sy ihop och fästa trådarna. Bild kommer förhoppningsvis under dagen...
Användarens profilbild
Av Asereht
tesoj skrev:Nu har jag stickat klart, håller på att sy ihop och fästa trådarna. Bild kommer förhoppningsvis under dagen...
Ser fram emot det. :)
Användarens profilbild
Av lotti
Åhh vad snabb du är.....ser fram emot bild!!! :D
Användarens profilbild
Av tesoj
Här kommer en bildbomb på M och tröjan!
BildBild
BildBildBild
Av Emmiez
Wow va fint, va duktig du är :-)
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Jättefint! och söt kille!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Så snygg Melker blev i nya tröjan!

Själv lär jag aldrig bli klar med sjalen jag tänkte sticka. :)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jättesnygg tröja på söt kille :)
Användarens profilbild
Av Lydia
Snygg, ser mysig ut!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?