Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Japp. Ni ser mig på städ-delen, säljdelen och nu börjar jag synas på gör-det-själv också. Det är min period på året jag har MEST energi och nu sover jag inte längre för att hinna med allt jag vill göra...

Men, inget ont som inte har något gott med sig. Det blir MÅNGA par byxor till barnen... Samtliga är byxor som jag eller barnens pappa har haft. Mjuka, ordentligt ingosade och väldigt snygga.

Ellens byxor visade sig vara lite för lite tyg i, men det var lätt åtgärdat med lite extra tyg i matchande färg. De röda byxorna råkade jag klippa sönder tyget, så där hamnade en formel1-bil. Jakob älskar alla sina byxor!!

//Kaja

Bild

Bild

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Snyggt och bra med återanvänt tyg! Jag fick lära mig av mormor att göra så och jag brukar därför också sy byxor av gamla byxor och skjortor. Flanellskjortor blir perfekta pyjamaser! Och av en gammal militärgrön herrjacka gjorde jag ett par byxor och en väst åt en fyraårig kille som gillade dem jättemycket!
Jag har en hög med gamla kläder som ska sys om till barnkläder i mitt syrum... men jag vet ju inte vilken storlek vårt barn kommer att behöva så jag är rädd att sy för litet. Samtidigt är det meningen att syrummet ska bli barnkammare, bara jag lyckas rensa undan alla tyger och kläder som ska sys om... :?
Av eamane
Jättefina byxor... Hmm om man skulle gå på raid i garderoben? Eller jag kanske ska använda tygerna jag har först :P
Användarens profilbild
Av Asereht
Visst är det behändigt med återbruk! Finns det något bättre än välingådda jeans tex! :)

Snyggt och funktionellt och smart! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?