Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tror ni kunniga om detta? Går det att sy själv? är det bättre än en vanlig ring sjal tror ni?

Hittade sidan när jag satt och surfade

www.agirshus.com och under bärsjalar då.
Användarens profilbild
Av Sjalotta
Har för mig att jag sett en beskrivning för den på "Jan Andreas" hemsida, men kan inte adressen. Sök på google kanske...
Användarens profilbild
Av jag71
Klart den går att sy själv! Måste ju gå eller är jag för optimistisk? Två sjalar ca35-45 cm som sys på ett par ringar eller har jag missförstått det? Hmmm... jag missförstår saker ibland så... :oops:
MEn som jag ser det är det ju inget riktigt alternativ till en vanlig ringsjal utan snarare en mer "lättknuten" långsjal fast med färre knytmöjligheter.
Användarens profilbild
Av Gabnus
Jag har en sådan :-D Och jag tycker att den avlastar bättre än en ringsjal eftersom man bär med båda axlarna. Dessutom så behöver man inte ens justera den efter första gången utan man trär den bara på sig.

Allt går ju att sy själv om man är duktig :-) Denna är ju inte två ringsjalar som sitter ihop utan den är liksom hel vid ringarna.
Dessutom är den toppen att bära på ryggen med :-)
Användarens profilbild
Av Sjalotta
Jag TROR att man tar ett långt tygstyck och syr fast ringarna på mitten, som en vanlig ringsjal, fast med jättelångt tyg och lika mycket tyg på var sida om ringarna, eller?
Av Jenski
Hur tjockt är tyget? Hur funkar korset fram (ryggbärande) om man är storbystad???? Eller är det mjölkstockningsvarning?
Jenny med Martin och Mira
Användarens profilbild
Av Alex
Ser ju ut som att det bara är att trä ett par ringar till mitten av en långsjal, och lägga den över axlarna....hmm, måste testa!!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?