Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
Med metallknappar... har bara slått i de jag just nu behöver, för att spara så mycket så möjligt på pulen, plus att kolla hur det hållet etc...men såhär ser det ut iaf

sidoknäppta e de...

Bild

fick ni en bild på Hedvig också....
Användarens profilbild
Av mammahappy
Den ser jättefin ut!!
Användarens profilbild
Av Bina
Wow! Panakeiablöja! :D
Användarens profilbild
Av teres
Jättesnygg blöja, kan man få fråga, vad är det för material, mönster och sömnad?
Användarens profilbild
Av Panakeia
teres skrev:Jättesnygg blöja, kan man få fråga, vad är det för material, mönster och sömnad?
det är pul med flis innuti och trycknappar från slöjdetaljer. Ilägg använder jag samma som till Bebyheaven, deras egna microfiber har ajg haft hitentills för det e det jag haft över här hemma å det funkar kanonbra!

sömnad...hur menar du då? raksöm å sicksack tror jag inte e svaret du e ute efter? :oops:

jagh ar kikat på mina swb och gjort liknade i sömnaden. dvs har inga lekagebariärer som fuzzi har...
Användarens profilbild
Av SannaM
Jätte,jättefina :tumsup: ! Oj jag kanske skulle ta tag i det här nu när jag äntligen fixat en symaskin, jag köpte material för evigheter sen :roll: ... Fast så fina blir nog inte mina :? ... (förstod föresten inte vad det var för sorts knappar, såna man behöver nån specialmaskin för eller?)

Sanna
Användarens profilbild
Av Panakeia
SannaM skrev:Jätte,jättefina :tumsup: ! Oj jag kanske skulle ta tag i det här nu när jag äntligen fixat en symaskin, jag köpte material för evigheter sen :roll: ... Fast så fina blir nog inte mina :? ... (förstod föresten inte vad det var för sorts knappar, såna man behöver nån specialmaskin för eller?)

Sanna
neee...de e vanliga trycknappar... jag gjör en chansing på att det funkar med det...
Användarens profilbild
Av Panakeia
SannaM skrev:Jätte,jättefina :tumsup: ! Oj jag kanske skulle ta tag i det här nu när jag äntligen fixat en symaskin, jag köpte material för evigheter sen :roll: ... Fast så fina blir nog inte mina :? ... (förstod föresten inte vad det var för sorts knappar, såna man behöver nån specialmaskin för eller?)

Sanna
neee...de e vanliga trycknappar... jag gjör en chansing på att det funkar med det...

har inte råd å skaffa en knappress, då skulle blöjsen bli apdyra juhe?
Användarens profilbild
Av SannaM
Panakeia skrev: neee...de e vanliga trycknappar... jag gjör en chansing på att det funkar med det...

har inte råd å skaffa en knappress, då skulle blöjsen bli apdyra juhe?
Vad bra att du testar!
Då slipper ju jag :roll: !
Visst berättar du hur det går??

Sanna
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?