Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lotti
Jag älskar den katalogen! :eld: Designen är så snygg och de har så många roliga ideer och modeller och man vill bara handla allt där är!

Problemet är bara att jag handlar så mycket mer än jag syr så nu är det verkligen köpstopp, tyvärr, för det var de snyggaste tygerna på länge..... :cry:

Det enda jag ska köpa är flece till årets drakhuvor! :wink:
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag har inte hunnit kolla i den än... Men man blir glaaaad när den kommer! :mrgreen: :app: :eld:
Av surftrollet
Jag fick den igår, men det är samma läge här, jag har redan mer än jag gör av med!

Ett tyg fick mig att utbrista:
- Ska vi slå vad om hur många dagar det dröjer innan någon på sjalbarn visar en sele i det här tyget?

;)
Användarens profilbild
Av lotti
esarina skrev:Jag fick den igår, men det är samma läge här, jag har redan mer än jag gör av med!

Ett tyg fick mig att utbrista:
- Ska vi slå vad om hur många dagar det dröjer innan någon på sjalbarn visar en sele i det här tyget?

;)
Hmm....ska bläddra igen och gissa vilket! Problemet är att det var ju massor av tyger som hade passat utmärkt till seltyg!!!! :wink:

På sidan 47 finns ett snyggt turkosblommigt tex! och det gröna blommiga som de sytt väska av i julkatalogen på sid 69 skulle blitt super som en skötväska!!! :wink:
Användarens profilbild
Av Elina
JA!! Det var sååå myclet snygg!

Tänk om man fick tid att sy av allt det där man hade så att man kunde motivera lite nytt...

Men frotte fleece lät spännande tycker jag :D
Användarens profilbild
Av bellisbella
Jag vill ju också ha en katalog, måste man beställa för att få en? Har liiiite långt att hämta en... 8)
Av surftrollet
bellisbella skrev:Jag vill ju också ha en katalog, måste man beställa för att få en? Har liiiite långt att hämta en... 8)
Man beställer katalogerna från deras hemsida. Det kostar 60 kr för alla kataloger för ett år, oavsett om man beställer eller inte.
Användarens profilbild
Av bellisbella
esarina skrev:
bellisbella skrev:Jag vill ju också ha en katalog, måste man beställa för att få en? Har liiiite långt att hämta en... 8)
Man beställer katalogerna från deras hemsida. Det kostar 60 kr för alla kataloger för ett år, oavsett om man beställer eller inte.
Ok, ska fråga syrran om hon vill beställa då...
Tack...
Användarens profilbild
Av Kaja
Fick också min katalog, men väntade med att läsa den tills barnen gått och lagt sig. Det där collegetyget med äpplen... Mums! Och detdär blommiga som de hade sytt kjolar av i början, det hade varit snyggt som manchester....

//Kaja
Användarens profilbild
Av zandrama
Det är ju helt fantastiska tyger! Jersey med äppeltryck! :love:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag vill sy den lilla väskan :) Den som finns som blommig o prickig. Vill ha. I båda tygerna. Men jag håller med Kaja....skulle helst vilja ha blommorna som smalspårig manchester.

Och ja....finns en hel del till jag vill ha...
Användarens profilbild
Av Keke
Vi var där i tisdags, massor av fint man blir alldeles ha-galen. Dumma symaskin som gått sönder :evil:
Användarens profilbild
Av acand
esarina skrev:
På hemsidan står det att dom skickar katalogerna gratis om man beställer.
Jag har beställt tyg som kommer om tio dar ungefär, hoppas på kataloger då!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?