Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
florin skrev:Kika på bergaliden.se. Jga har hört mycket bra om den den senaste månaden!Det är ju en Helsingborgsaffär!
lotti skrev:Å gratis frakt har de oxåflorin skrev:Kika på bergaliden.se. Jga har hört mycket bra om den den senaste månaden!Det är ju en Helsingborgsaffär!Där köpte jag min begagnade älskade Husquarna 2000 för ett år sedan! Superfin service och så!!!!
florin skrev:HUr mycket kostar den?
Jag har e Janome My Lock 644D och det är en jätte bra maskin! Snabb, syr snyygt, lätt att ställa in för olika material, tar liten plats att förvara, stark motor. Janome är mycket maskin för pengarna
elisabet skrev:Det beror på vem du frågar. 6000 är normalpris för den. Just nu så säljer min ÅF den för 4500 och Bergaliden toppar med 4200. Från england så kan man få den för 3500 inklusive väska, nålar, saxar och 50 rullar 1000-meters-tråd.florin skrev:HUr mycket kostar den?
Jag har e Janome My Lock 644D och det är en jätte bra maskin! Snabb, syr snyygt, lätt att ställa in för olika material, tar liten plats att förvara, stark motor. Janome är mycket maskin för pengarna
Kaja skrev:elisabet skrev:Det beror på vem du frågar. 6000 är normalpris för den. Just nu så säljer min ÅF den för 4500 och Bergaliden toppar med 4200. Från england så kan man få den för 3500 inklusive väska, nålar, saxar och 50 rullar 1000-meters-tråd.florin skrev:HUr mycket kostar den?
Fördelen med att köpa lokalt är ju att garantierna är lite lättare att lösa. De verkar vara väldigt dåliga på att låta vem som helst laga din trasiga maskin. Man MÅSTE få den lagad av den man köpte den av. Å andra sidan så köpte jag en maskin för fyra år sedan och den har gått som en klocka...
//Kaja
ZaZi skrev:Jag beställde en Janome 744D från www.sewingmachinesdirect.co.uk Levererad direkt till dörren på 5 dagar för under 4000:-! (Jag mailade min beställning på en söndag. På torsdagen ringde DHL och frågade när det passade att de kom!)
Dessutom skickar de med väska till maskinen, massor av trådrullar och ett saxkit!
Har bara bra att säga om dem. Smidigt och snabbt och prisvärt.
florin skrev:Det var nån på forumet som hade lite småkrångel med sin maskin, men hon beskrev deras support som suverän. Därför vågade jag köpa av dem. Dessutom är ju prisskillnaden mot att köpa en ny 744D i Sverige så pass stor att det kändes värt det. jag visste ju också vilken maskin jag ville ha. Har en Janome sedan tidigare som jag är väldigt nöjd med.ZaZi skrev:Jag beställde en Janome 744D från www.sewingmachinesdirect.co.uk Levererad direkt till dörren på 5 dagar för under 4000:-! (Jag mailade min beställning på en söndag. På torsdagen ringde DHL och frågade när det passade att de kom!)
Dessutom skickar de med väska till maskinen, massor av trådrullar och ett saxkit!
Skulle jag köpa ny maskin idag skulle jag oxå köpa av dem! Risken att det blir fel på maskinen är ju minimal så jag skulel tycka att det var värt risken...
ZaZi skrev:Näflorin skrev:Det var nån på forumet som hade lite småkrångel med sin maskin, men hon beskrev deras support som suverän. Därför vågade jag köpa av dem. Dessutom är ju prisskillnaden mot att köpa en ny 744D i Sverige så pass stor att det kändes värt det. jag visste ju också vilken maskin jag ville ha. Har en Janome sedan tidigare som jag är väldigt nöjd med.ZaZi skrev:Jag beställde en Janome 744D från www.sewingmachinesdirect.co.uk Levererad direkt till dörren på 5 dagar för under 4000:-! (Jag mailade min beställning på en söndag. På torsdagen ringde DHL och frågade när det passade att de kom!)
Skulle jag köpa ny maskin idag skulle jag oxå köpa av dem! Risken att det blir fel på maskinen är ju minimal så jag skulel tycka att det var värt risken...
Vad synd att jag inte visste att du var ute efter en cover pro. Jag hade ju en beg. på G nyss, men avstod. Har varken plats eller råd med ytterligare en maskin just nu.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?