Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fina
Vilka fler sidor finns det att köpa garn på förutom garnstudio?
Några som är billigare, skillnad på kvaiteten på garnerna hos de olika ställena?
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Ingen koll egentligen men vet att Kaffemoster skrev www.vartofta.se för ett tag sedan.
Av Enid
Kilafors säljer på nätet, de verkar ha rätt bra utbud och mycket kvalitetsgarner (har inte hunnit spana in deras nätförsäljning så mycket än men när vi var där vad jag som i paradiset ;)).
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Sockertopp skrev:Ingen koll egentligen men vet att Kaffemoster skrev www.vartofta.se för ett tag sedan.
www.vartoftagarn.se, tror jag till och med. De hade snorbilligt ullgarn, men å andra sidan tar de 59 kr för frakten, insåg jag när jag hade tänkt handla.

Det finns massor med webbutiker för garn, så det beror väl lite på vad man är ute efter också.
Användarens profilbild
Av Fina
Tack så mycket. Jag kan ju ingenting inser jag. Jag vill ha ett tjockt mjukt garn, ca 5mm i diameter. Vad ska jag ha då, och vad heter det eller de garnerna? Finns ju hur många sorter som helst att välja på och jag vet inte alls vilken sort som är vilken. :help:
Användarens profilbild
Av cocine
Annars säljer väl Annikas kompis billigt garn?
Användarens profilbild
Av zandrama
www.yllotyll.com är jättebra. Om du är ute efter en speciell sorts garn kan du ju alltid mejla beskrivningen till de så kan de ju föreslå ett garn. Alternativt hittar du en garnbutik i Luleå och går in och frågar. :)
Användarens profilbild
Av Fryle
Kaffemoster skrev:www.vartoftagarn.se, tror jag till och med. De hade snorbilligt ullgarn, men å andra sidan tar de 59 kr för frakten, insåg jag när jag hade tänkt handla.
Och har de slut på det du beställt, skickar de utan att blinka en ersättningsvara som inte alls påminner om det du beställt. Sedan blir de förvånade att du inte vill ha ersättningsvaran...

Jag har bättre erfarenhet av www.grunnebogarn.se
Användarens profilbild
Av Fina
Fru Johansson skrev:Jag har köpt garnet eskimo, tjockt och mjukt från stickbutiken http://stickbutiken.com/ eller om det var från http://www.garnwebben.se/
det var en av butikerna som var bättre, men jag minns inte vilken..
Vad ska du göra? :)
'

Ska kolla länkarna!
Eskimo får det nog bli i sånna fall. Jag hade tänkt försöka mig på att virka en mössa, eller mysiga halsdukar. Fast först en mössa. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?