Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Upia
Nu är det dags för en ny utmaning, den här gången tänker vi på att det antagligen blir kallt i år igen under vintern och skapar nya fräcka, söta eller tuffa mössor!

Välj själv om den blir virkad, stickad, sydd eller kanske knypplad. :wink:

Som vanligt gäller att det inte finns några prestationskrav utan du gör själv så mycket du vill eller hinner med.

Deadline är den sista september då vi visar upp våra alster!
Användarens profilbild
Av florin
Den här gången kan jag ju vara med för jag har ett perrans mönster på mössor :D Å mössor har jag gärna många av till Anton eftersom den gärna ska matcha med resten av kläderna :oops:
Användarens profilbild
Av marlene
florin skrev:Den här gången kan jag ju vara med för jag har ett perrans mönster på mössor :D Å mössor har jag gärna många av till Anton eftersom den gärna ska matcha med resten av kläderna :oops:
Åhåhåh jag och W måste ju komma och hälsa på, han måste ju ha en ny mössa :wink:
Användarens profilbild
Av Fina
Å mössor låter kul! Och en bra påminnelse, för det är något jag verkligen behöver skaffa hem!
Användarens profilbild
Av Stream
Jag skulle vilja sy en fräck mössa till mig själv.. :roll: Attans tidsbrist.. ska se om jag kan göra något åt saken..
Användarens profilbild
Av Elsa
Jag har tänkt att angripa utmaningen med en stickning som har legat gömd väldans länge! Är lite sugen på att prova sy en mössa med, men vi får väl se vad som hinns med. :wink:
Användarens profilbild
Av Ellynil
Jag vill också vara med!

Får se om jag kan hitta något roligt mönster nu bara... :roll:
Av Enid
Jag har ju redan fixat en massa mössor till hösten/vintern men de som varit till mig har blivit misslyckade, jag antar utmaningen att göra om och göra rätt!
Användarens profilbild
Av florin
Om nån som KAN virka vill göra en mössa som jag kan få köpa så får det gärna bli dennes utmaning... Jag har mönster på en mössa jag vill ha åt Anton men jag hinner inte lära mig att virka själv...
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag har MASSOR med garn liggande som jag skulle kunna tänka mig att sticka mössor av till barnen. Ellen åtminstone. Men, den enda gången jag har slängt något i väggen av ren frustration så var det en stickning...

Fast, jag tänkte sy någon mitt-emellan-mössa åt henne också. Klurar lite på mönster bara. Hon fick en röd jacka och det är banne mig omöjligt att matcha rött med någon praktisk färg. Åtminstone av det som finns i MITT tygförråd.

Återkommer med bildbevis när jag har klurat klart!

//Kaja
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag har ju precis virkat en mössa åt Vidar, och håller på med en åt Svante, fast den blir nog mer i Vidarstorlek den också. Men mössor kan man aldrig få för många av, jag är på. 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?