Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Tja. Förutom att jag alltid drabbas av städfeber såhär års. Ni vet, ny skolväska, nya böcker och nytt papper i skolbänken. Vilket i år har lett till att jag går igenom barnens kläder och spammar sjalbarn med säljesannonser om allt mellan himmel och jord.

I år har jag ytterligare en anledning. Jag hade PRECIS hittat en lucka i ekonomin för en liten utsvävning. En overlockmaskin, som jag har suktat efter lääääänge. Jag hade skrapat ihop ungefär 4000 som kunde användas till en symaskin och med tanke på att jag just nu har dragit i mina föräldradagar för att vara hemma så länge som möjligt, så är det en bedrift att spara pengar.

Bild

Då hostar min bil till. Börjar lukta konstigt och går på 2-3 cylindrar, vilket gör att hela bilen hoppar så fort man försöker köra den. Det visade sig vara något som heter tändkasett på bilen som hade gått sönder. En sväng till verkstaden åtgärdade felet snabbt, men gjorde mig 4100 kronor fattigare. Bye bye symaskin...

Så, nu rensar jag i garderoben för att få ihop 4000 igen. I skrivande stund så står det 1800 kr på mitt sparkonto... Tror ni att jag lyckas??

//Kaja
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Hur som helst så hejar jag på dig!
Och om du har tights i strl 98 och uppåt eller tjockare tröjor (typ munkjacka, stickat, kofta m m) i strl 110 och uppåt att sälja så kan jag bidra med några guldpengar till overlocken! 8)
Användarens profilbild
Av Bina
trist som skrutt med bilen, men du kommer väl igen :wink:
Användarens profilbild
Av annemi
Hejja hejja! Klart du kommer fixa det :D
Användarens profilbild
Av Kaja
Tack, nu får jag lite förhoppningar. Jag sitter i lite moment22 här. Jag har massor med velour/college-tyger som jag kan sy mjukisbyxor av och sälja och dra in lite pengar på, men det kan jag inte göra förrän jag har overlocken...

Lägger upp flera annonser i kväll. Mammakläder kommer nog först. Ska gräva lite i 80-hyllan, där kan det nog finnas en del jeans om inte annat. Tights i 98 - hm. Strumpbyxor. Sprillans?? Som väntar på att Ellen ska växa i dem... 110 har vi inte mycket i. Jakob har den storleken nu och det är bara sånt som han vägrar att ha på sig möjligen. 104 finns en del tjockare tröjor i i alla fall, fast det kanske är för smått??

//Kaja
Användarens profilbild
Av Yonez
Du får komma och låna min overlock och sy byxorna på så att du sen kan sälja dem och köpa en egen overlock...
Användarens profilbild
Av Kaja
fantasiflicka skrev:
Yonez skrev:Du får komma och låna min overlock och sy byxorna på så att du sen kan sälja dem och köpa en egen overlock...
vilken underbar idé! :D
Låter som en plan. Är det ok om jag dyker upp vid 21-tiden och stannar till midnatt?? Det är då jag brukar sy... :hello:

//Kaja
Användarens profilbild
Av Yonez
Kaja skrev:
fantasiflicka skrev:
Yonez skrev:Du får komma och låna min overlock och sy byxorna på så att du sen kan sälja dem och köpa en egen overlock...
vilken underbar idé! :D
Låter som en plan. Är det ok om jag dyker upp vid 21-tiden och stannar till midnatt?? Det är då jag brukar sy... :hello:

//Kaja
Ska höra vad grannarna tycker om det... :lol:
Användarens profilbild
Av Kaja
Det går SÅDÄR med mitt sparande. Visserligen så har jag 350 kronor i en burk och det står 1850 på kontot, men då har jag faktiskt tagit ut 400 kronor för att köpa en extrajacka till tösen.. 2200 kronor. Bara 1800 kvar... *försöker tänka positivt**

//Kaja

PS: Det ligger massor ute på barnkläder säljes just nu... Sök på symaskin...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?