Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Idag köpte jag bävernylon i självlysande orange och gult och tänkte sy överdragsbyxor som Cecilia kan ha på dagis. Men jag har inget bra mönster. :help: Nån som har? Enklaste modellen, bara att dra på ska det vara. Resår i midjan och kanske i benen.
Användarens profilbild
Av Yonez
Du har inga andra byxor hemma som du tycker har bra modell så kan du rita av dem och göra överdragsbyxorna lite större. annars kan du kolla biblioteket där brukar finnas massa mönster böcker.
Användarens profilbild
Av Mammut
Jag bläddrade i senaste numret av Mama, där fanns mönster på regnkläder man kunde sy själv av vaxduk...kanske funkar?
Användarens profilbild
Av florin
När jag syr överdragsbyxor syr jag efter mitt vanliga byxmönster men breddar det någon cm. Sätter även reflex och ett resår under foten....

Dvs har du ett vanligt byxmönster så rita av det men lägg till nån cm på bredden :-D
Av Britt
MammaTess skrev:Mama har lagt ut mönsterna som pdf-filer på sin hemsida

www.mama.nu
TACK så jättemycket! Jag är hopplös på att rita av, men nu minsann, vänta bara, detta ska jag väl kunna klara!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?