Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag är sugen på ett nytt pysselbyte och jag är i skriande behov av en nåldyna. Någon som är med? Andra förslag är givetvis också ok. Jag tänkte att man kunde sätta igång i september, efter att tavelbytet är färdigt.
Användarens profilbild
Av Stream
Åhh, jag vill också pyssla!! Men jag behöver ingen nåldyna :roll:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
nåldyna låter precis som min grej :lol: :roll: :hmm:

men jag skulle också vilja ha en bra nåldyna
så jag är på! :app:
Av corona
Jag tror minsann att jag vill vara med :D
Av eamane
Hur gör man nåldynor? Det skulle jag definitivt behöva en! Har funderat köpa en sån som man sätter på armen...
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
eamane skrev:Hur gör man nåldynor? Det skulle jag definitivt behöva en! Har funderat köpa en sån som man sätter på armen...
Går att göra på en hel massa sätt, min mamma har en hon fick av en kompis på det glada 70-talet som är gjord av bomullsgarn som liksom bara är snurrat runt, runt som en boll, fast i speciellt mönster... skitsnyggt, men har tyvärr ingen aning hur man gör... :wink:

...men viktigt (enligt mig då :wink: ) är att de är fasta innuti så att nålarna sitter bra! 8)
Användarens profilbild
Av Monia
Hmmm det här tål verkligen att funderas på!!! Jag har länge tänkt på att göra en ev till att sätta på symaskinen :hmm: Jag återkommer.... :oops: 8)
Användarens profilbild
Av Fryle
Stream skrev:Åhh, jag vill också pyssla!! Men jag behöver ingen nåldyna :roll:
Inte jag heller, jag röstar på grytlappar för det behöver jag. Men kan tänka mig att vara med på nåldyna trots att jag ingen behöver, jag skaffar ju mig så mycket annat jag inte behöver, sedan upptäcker jag glädjen med det efteråt.

Fast det verkar lite joxigt om nu folk önskar sig specialvarianter att fästa på armen eller symaskinen.

Så helst grytlappar, alltså.
Användarens profilbild
Av Stream
Fryle skrev:
Inte jag heller, jag röstar på grytlappar för det behöver jag. Men kan tänka mig att vara med på nåldyna trots att jag ingen behöver, jag skaffar ju mig så mycket annat jag inte behöver, sedan upptäcker jag glädjen med det efteråt.

Fast det verkar lite joxigt om nu folk önskar sig specialvarianter att fästa på armen eller symaskinen.

Virkar du? Isåfall byter jag gärna grytlappar med dig :D Men jag plockar fram symaskinen isåfall..

Annars kan jag tänka mig att byta fodral av något slag med någon. Till exempel för att förvara solglasögon i väskan, eller bindor.. eller mp3-spelaren, osv.. :roll:
Användarens profilbild
Av Fryle
Stream skrev:
Fryle skrev:

Virkar du? Isåfall byter jag gärna grytlappar med dig :D Men jag plockar fram symaskinen isåfall..

Annars kan jag tänka mig att byta fodral av något slag med någon. Till exempel för att förvara solglasögon i väskan, eller bindor.. eller mp3-spelaren, osv.. :roll:
Fodralidén är inte så dum. (Jag skulle vilja ha ett litet att ha plåster, huvudvärkstabletter mm i i väskan.) De kan man ju sy, sticka, kroka, virka , nålbinda...

Likaså om man gör ett grytlappsbyte, jag tycker det ska vara fritt att välja teknik.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Stream skrev:Annars kan jag tänka mig att byta fodral av något slag med någon. Till exempel för att förvara solglasögon i väskan, eller bindor.. eller mp3-spelaren, osv.. :roll:
Jaaa... sånna små roliga fodral/börsar kan man aldrig få för många av! :D

Hörrni - låter som om vi har resten av året planerat med pysselbyten! :wink:

Nåldynor, grytlappar och fodral... :D
Användarens profilbild
Av Fryle
CrazyMagpie skrev:
Stream skrev:Annars kan jag tänka mig att byta fodral av något slag med någon. Till exempel för att förvara solglasögon i väskan, eller bindor.. eller mp3-spelaren, osv.. :roll:
Jaaa... sånna små roliga fodral/börsar kan man aldrig få för många av! :D

Hörrni - låter som om vi har resten av året planerat med pysselbyten! :wink:

Nåldynor, grytlappar och fodral... :D
Absolut!

Och jag känner att jag vill vara med på varendaett!
Användarens profilbild
Av Ingetora
Ja, jag tycker nåldyna var en toppenidé! Har ett jättefint mönster att ta fram också. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?