Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Här ligger det 6 meter tyg, tvätta och klart men jag vet inte vad jag ska göra med det. Det var så häftigt så jag kunder inte låta bli att köpa det.
Kraftigt bomullstyg är det med massor av sagofigurer. Funderade på en Mei Tai -panel men det blir ju liiiiite tyg över ändå. :D *brrrrr* Hjälp, det ligger bara och skräpar i min garderob och tar plats sedan över ett halvår!
Bild
Användarens profilbild
Av marcy
Du kan sy fyra stycken 45 cm breda panellängder och skicka dom till Antnäs? :lol: Behöver fina gardiner till ungarnas rum. För gardinen jag egentligen vill ha har jag bara en av. :(
Användarens profilbild
Av Bina
oohh vad fint :heart:
Användarens profilbild
Av Anso
marcy skrev:Du kan sy fyra stycken 45 cm breda panellängder och skicka dom till Antnäs? :lol: Behöver fina gardiner till ungarnas rum. För gardinen jag egentligen vill ha har jag bara en av. :(
:lol:
Jo, gardiner har jag också funderat på. Hmmmm, panellängder sa du? *mmmmm*
Användarens profilbild
Av Anso
Eller så skänker jag det till Melon, hon äääälskar att packa tyg inför flytten, eller hur? :D Nä, så elak ska jag inte vara. :wink:
Användarens profilbild
Av marcy
Anso skrev:Eller så skänker jag det till Melon, hon äääälskar att packa tyg inför flytten, eller hur? :D Nä, så elak ska jag inte vara. :wink:
Evil anso! :twisted: :shock:
Användarens profilbild
Av Anso
naimiez skrev:Påslakan ;-)
Överkast ;-)
Det är för grovt för påslakan men möjligen överkast. :notes:
Eller ågon rolig kudde?
Se, nu kommer det lite idéer här hos mig, måste få bolla med någon bara, TACK TACK! Mer förslag! :D
Av corona
Gardiner
Överkast
och en matchande tavla
Användarens profilbild
Av melon
marcy skrev:
Anso skrev:Eller så skänker jag det till Melon, hon äääälskar att packa tyg inför flytten, eller hur? :D Nä, så elak ska jag inte vara. :wink:
Ja evil var rätta ordet. Jag vet inte om jag vågar åka och hälsa på henne imorgon, tänkt om hon smusslar ner tyget i min väska när jag inte ser? :? :shock:
Användarens profilbild
Av Anso
melon skrev:
marcy skrev:
Ja evil var rätta ordet. Jag vet inte om jag vågar åka och hälsa på henne imorgon, tänkt om hon smusslar ner tyget i min väska när jag inte ser? :? :shock:
du får ta med dig en STOR väska då är du söt, annars blir det svårt att smussla ner nära 3 kg tyg. :D
Användarens profilbild
Av melon
Anso skrev:
melon skrev:
marcy skrev:
du får ta med dig en STOR väska då är du söt, annars blir det svårt att smussla ner nära 3 kg tyg. :D
Nej, det låter som om lilla rosa handväskan blir bra :P
Användarens profilbild
Av Annika80
jättefint, och så kan du sälja en bit till mig så jag kan göra en tavla och korta gardinet till källarfönstret i lekrummet :wink: :roll: :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?