Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Vad ska jag ha för overlock? Jag har ju kommit på att jag fyller 25 om bara en vecka! :shock:
Så nu har jag kommit på att jag ska unna mig en overlock (eller i alla fall lägga undan en delsumma till det :roll: ) i present.

Egentligen vill jag ha med sån där så man kan sy fållsöm också, men det kanske blir mycket dyrare? Vilke sömma behöver man annars? *virr virr*
Användarens profilbild
Av Sandrines
Jag köpte nyligen en Janome MyLock 744D (från England iofs - bättre priser där) men kan egentligen inte uttala mig om den än eftersom jag är ny på detta och min maskin strulade lite i början, vilket dock löst sig nu. Men generellt såg det ut så när jag tittade att det är MYCKET dyrare om den även ska klara cover stich-sömmar, och folk som verkar veta tyckte att det ändå är krånglig omställning ofta att ha det i samma maskin. Men visst hade det varit kul...
Användarens profilbild
Av florin
Vad du ska köpa är en smaksak, jag har en Janome My Lock 644D och är jätte nöjd med den! Den tar liten plats, är lätta att trä, enkel att ställa in och syr snyggt och snabbt. Om du vill kunna sy cover-sömmar så är det enklare att ha två separta maskiner, de är aningens krångliga att staööa om till de olika sömnadssätten. de är dessutom mycket dyrare, det blir billigare med två separata maskiner :-)
Användarens profilbild
Av ernamalin
Fyllde 30 i somras och fick presentkort på en overlock.

Valde att köpa enklast möjligt eftersom jag är totalt nybörjare på området så det blev en Huskylock 901.

Än så länge är jag väldigt nöjd men vem vet kanske vill jag ha något mer avancerat i framtiden men just nu är det allt jag behöver :D
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Jag köpte en begagnad Bernina 2000D som jag är jättenöjd med förutom att den inte har fållsöm (täcksöm).
Det har däremot den värre modellen som heter typ 2000DCE eller nått såntdär me fler boxtäver :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?