- ons aug 24, 2005 13:19
Menar du storlek eller material? Jag tror på mediumringar i aluminium. Jag har beställt från babyheaven, hon är snabb och jag tror att det är billigast!
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Sannasmamma skrev:Jag har också beställt därifrån men de kommer ju aldrig så därför rekommenderar jag inte dom!va?!
Sannasmamma skrev:Jag har också beställt därifrån men de kommer ju aldrig så därför rekommenderar jag inte dom!Maila dom och fråga, jag har ju beställt rätt mycket därifrån och två gånger har det tagit en j*vla tid så jag har fått maila och påminna, då har jag fått svar nästan direkt och ringarna en vecka senare.
Lin skrev:Mina ringar från slingrings tog jättelång tid, fyra eller fem veckor tror jag. Men så kom ett mycket intressant paket också.Ska bli spännande att se när jag får mina ringar därifrån. Jag gjorde 2 beställningar ganska precis efter varann. 4 par först och sen ytterligare 10 par. Så vi får väl se om jag får några alls och när de isåfall kommer och hur mycket stämplar det är på dem. (lovar fota paketen när de anlänt)Det satt klisterlappar och stämplar på nästan varenda fläck! Det var röntgat och kollat, och skickat tillbaka till avsändaren och jag vet inte allt... Uppenbarligen är sjalringar potentiellt farliga föremål?
![]()
zmurfan skrev: Ska bli spännande att se när jag får mina ringar därifrån. Jag gjorde 2 beställningar ganska precis efter varann. 4 par först och sen ytterligare 10 par. Så vi får väl se om jag får några alls och när de isåfall kommer och hur mycket stämplar det är på dem. (lovar fota paketen när de anlänt)ja då "borde" ju det stora paketet fastna i tullen men det lilla klara sig om våra hypoteser här stämmer. spännande!
Lin skrev:Fast det glider ju inte i stora ringar heller. Tyget sitter säkert i dem, enda skilnaden är att det är lättare att reglera...jag tyckte likadant, men till tunns tyg, typ kjoltyg i bomull, har jag faktiskt märkt att medium blev mindre glidigt. Men annars håller jag med dig, large funkar i de allra flesta fallen.
..., själv ser jag ingen mening med de mindre, jag tycker stora ringar alltid funkar bra. Jag har använt stora ringar även till riktigt tunt tyg, funkar jättebra och till tjockare tyg är det givetvis det bästa. ...
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?