Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av JeanneDArc
Månadens utmaning: VIRKNING!

Alla som vill vara med är välkomna och den första utmaningen vi ger oss på är virkning. Du bestämmer själv vad du vill göra och svårighetsgraden på det, hurvudsaken är att du utmanar dig själv och lär dig något samtidigt som du har roligt.

Den siste augusti är deadline. Då visar vi upp våra alster på bild här i tråden. Har barnen varit extra krävande och maken tjurig så du inte hunnit klart? Visa då det du har hunnit om du känner för det- vi ska uppmuntra all verksamhet, inte känna press över att ha ytterligare ett "måste" i vardagen.
Senast redigerad av JeanneDArc den mån aug 06, 2007 13:04, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av funshine
Låter jätteskoj speciellt ordet kravlöst... Ibland hinns det helt enkelt inte med lekar. Så då kan det ju vara bra att ha nästa månad att se fram emot.
Användarens profilbild
Av Vida
I'm Game!

(men nu ska jag sova och sedan ge mig i kast med tavelbytandet :) )
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Kul :D
Användarens profilbild
Av Suskiv
det låter superkul
Användarens profilbild
Av Edith
Ja, vilken bra idé! :app:
Användarens profilbild
Av mimpen
Jag tycker också det är en strålande idé! Har anmält mig till tavelbytet och det känns läskigt, men också skojigt. En utmaning för mig själv. Fast den stackaren som får min tavla får väl gömma den bakom en annan tavla :)
Användarens profilbild
Av zandrama
funshine skrev:Låter jätteskoj speciellt ordet kravlöst... Ibland hinns det helt enkelt inte med lekar. Så då kan det ju vara bra att ha nästa månad att se fram emot.
:iagree:

Så länge det inte blir ett krav att göra klart eller hinna med eller så, så är jag på. 8)
Användarens profilbild
Av Helma
Det låter kul!
Användarens profilbild
Av Foxan
zandrama skrev: Så länge det inte blir ett krav att göra klart eller hinna med eller så, så är jag på. 8)
Jag med!
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag tyckte bokmärkesbytet var fantastiskt roligt och är gärna med på fler byten, kanske en grytlapp eller mössa? Bäst tycker jag det är att var och en kan välja teknik själv, fast å andra sidan lär man sig kanske inget nytt då.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tyckte också att det var roligt med ett byte där man kan använda många olika tekniker, men utmaningsidén är också bra. Mitt nya förslag till bytestråd är en nåldyna för det behöver jag verkligen. Men det ena behöver ju inte utesluta det andra. Man kan ju ha både en utmaningstråd och byten liknande bokmärksbytet.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Och grytlappar byter jag gärna. Mina blev blöta för ett tag sedan och jag tyckte att jag var jättesmart när jag lade in dem i den nästan kalla ugnen för att torka.... det tyckte inte min man :roll: :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?