Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu har jag sytt lite linnekläder till lilleman. Något plagg har han haft på sig på någon bild jag visat tidigare, men här kommer alla plagg. Tröjan med gröna ärmarna är ej klar ännu, funderar om jag ska ha röd eller grön halsringning på den och sedan har jag ej hunnit fålla ärmarna ännu på den heller.

Bild
Senast redigerad av tesoj den tor aug 23, 2007 14:36, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Snyggt!
Av eamane
Jättefint!
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Vilka härliga!!!
Speciellt tröjorna var ju jättefina!!! :love:
Vad landar materialkostnaden på typ?
Användarens profilbild
Av tesoj
fantasiflicka skrev:Vilka härliga!!!
Till en tröja och ett par byxor ca storlek 80 har det gått ungefär 1 meter linne, kostar just nu här på Ohlssons tyg 69 kr/metern.
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
tesoj skrev:
Till en tröja och ett par byxor ca storlek 80 har det gått ungefär 1 meter linne, kostar just nu här på Ohlssons tyg 69 kr/metern.
ahr du ett mönster eller syr du på frihand?
Användarens profilbild
Av tesoj
fantasiflicka skrev:
tesoj skrev:
Gjorde ett mönster i ett gammalt lakan som jag sydde ihop och testade att han kunde ha, har sytt i vuxenstorlek tidigare till medeltidsveckan så det är i princip bara en förminskning av det mönstret. Har inga sömmar i axlarna utan klipper tröjan i ett stycke och sedan ärmarna. Har utgått från detta
mönster och sedan förminskat ner till till barnstorlek. Fick visst bara upp huvudsidan, men det är sy en tabard/tunika/skjorta.
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
tesoj skrev:
fantasiflicka skrev:
tesoj skrev:
Gjorde ett mönster i ett gammalt lakan som jag sydde ihop och testade att han kunde ha, har sytt i vuxenstorlek tidigare till medeltidsveckan så det är i princip bara en förminskning av det mönstret. Har inga sömmar i axlarna utan klipper tröjan i ett stycke och sedan ärmarna. Har utgått från detta
mönster och sedan förminskat ner till till barnstorlek. Fick visst bara upp huvudsidan, men det är sy en tabard/tunika/skjorta.
okej tack! Men dina skjortor ser väldigt annorlunda ut än den där tabarden tycker jag... :oops: :lol:
Användarens profilbild
Av tesoj
fantasiflicka skrev:
tesoj skrev:
fantasiflicka skrev:
tesoj skrev:
okej tack! Men dina skjortor ser väldigt annorlunda ut än den där tabarden tycker jag... :oops: :lol:
Men om du kolla på mönstret så är det i princip samma som mina skjortor. :lol: Men på skjortan med gröna och den med röda ärmar har jag ej gjort någon kil i ärmen utan klippt ärmen i ett stycke istället. Blev snyggare tycker jag.
Användarens profilbild
Av tesoj
Så här blev den ofärdiga skjortan:
Bild
Användarens profilbild
Av Fryle
O så fin, och kisen med!
Användarens profilbild
Av mammahappy
Å vilka fina kläder!!
Användarens profilbild
Av Bina
:heart: en såååååån skjorta skulle vi behöva i storlek 68 :wink: blev berikad med muddbrallor i de färgerna och har inget kul att ha till ... *tittar med tindrande - bedjande ögon och vippar på de ännu omålade fransarna* :D
Användarens profilbild
Av Matildamamma
Underbart, jag älskar linne :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?