Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
Finns något mönster på nätet, eller har någon något?
Användarens profilbild
Av florin
Äsch, jag kan inte hitta det!!!! Det är en mössa från programmet Sick-Sack på tv4, mönstret heter En-minut-mössa och blir jätte fin! Mönstret är för vuxna men den passade bra förra åter när A var 1.5....
Av magda_
florin skrev:Äsch, jag kan inte hitta det!!!! Det är en mössa från programmet Sick-Sack på tv4, mönstret heter En-minut-mössa och blir jätte fin! Mönstret är för vuxna men den passade bra förra åter när A var 1.5....
:D Måste bara le när jag läser det, skrev ut det mönstret och ritade av det och klippte från en gammal tröja jag hade, och den blev sååå stor, den passar mig bättre...
Användarens profilbild
Av florin
magda_ skrev:
florin skrev:Äsch, jag kan inte hitta det!!!! Det är en mössa från programmet Sick-Sack på tv4, mönstret heter En-minut-mössa och blir jätte fin! Mönstret är för vuxna men den passade bra förra åter när A var 1.5....
:D Måste bara le när jag läser det, skrev ut det mönstret och ritade av det och klippte från en gammal tröja jag hade, och den blev sååå stor, den passar mig bättre...
haha, beror förmodligen på vad man använder för tyg... Det jag sytt i är nog ganska stummt...
Användarens profilbild
Av Tabby
Tack Florin för tips. Ska se om jag kan hitta det från deras gamla program.
Användarens profilbild
Av aspen
jag sydde en typ toppluva genom att klippa 2 ovaler från en t-shirt, sy ihop dem runtom förutom ett litet hål, vände dem så sömmen kom inåt och vek in den "fula" änden så den mötte den fina inuti; flax så blev det en mössa.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?